  • 11. Data: 2017-09-28 10:41:38
    Temat: Re: Zrodlo stalego wysokiego napiecia.
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

    > Znane mi powielacze nie mają wyprowadzenia ostatniej anody,
    > więc jak chciałbyś je połączyć szeregowo?

    Wydawało mi się oczywiste, że nie proponuję szeregowego łączenia
    powielaczy, tylko dwóch kompletnych urządzeń :)
    --
    Pozdrowienia
    Andrzej

  • 12. Data: 2017-09-28 10:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ajt" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-28 o 00:37, Piotr Wyderski pisze:

    >Wydawało mi się oczywiste, że nie proponuję szeregowego łączenia
    >powielaczy, tylko dwóch kompletnych urządzeń :)

    To masz kolejne problemy:
    -maja wyprowadzenie WN, a gdzie drugi biegun tego WN?
    Polaczony z "masa" ?

    -nawet jesli jest dostepny, to czy po podlaczeniu go do potencjalu
    +25kV, izolacja bedzie dzialala ?
    przebicie do rdzenia np, bo projektant sie spodziewal, ze warstwa
    drutu przy rdzeniu bedzie na potencjale masy, i 0.5mm karkasu
    wystarczy
    (po prawdzie, do powinno wystarczyc), odstep na wyprowadzeniach, bo
    teraz iskra moze 20mm przeskoczyc.

    J.

  • 13. Data: 2017-09-28 15:47:54
    Od: Bytomir Kwasigroch <f...@g...com>

    użytkownik w...@a...com napisał:
    > Mam prosbe o informacje gdzie generator wysokiego napicia stałego mogę sobie
    > zakupić. Paramety to: napiecie najlepiej regulowane w zakresie 10 kV do 50 kV.
    > Generator ma pracowc w sposób ciagly przez kila godzin dziennie.No i żeby byl
    > maly i nie drogi.

    https://i.stack.imgur.com/jlfF0.png

    Dodaj jeden dwa stopnie powielania i wystarczy.

    Lata temu robiłem do jonizatora jakąś prościznę i iskra była na 100% pow.
    2cm.

    https://hackadaycom.files.wordpress.com/2016/11/sphe
    re_length_voltage_chart.jpg?w=800&h=528

    W zwykłym jonizatorze prawdopodobnie siedzi rezystor 1-10M
    ograniczający prąd.

  • 14. Data: 2017-09-28 16:09:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Znane mi powielacze nie mają wyprowadzenia ostatniej anody,
    > więc jak chciałbyś je połączyć szeregowo?

    Strzelam, że nie powielacze, a całe trafopowielacze.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 15. Data: 2017-09-29 13:32:20
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-09-27 o 22:32, Zbych pisze:

    > Masz tu mały i niedrogi, regulowany do 100kV:
    > http://allegro.pl/laboratoryjny-zasilacz-regulowany-
    0-100kv-0-1ma-i6964612999.html

    Piękny.