  • 1. Data: 2017-09-23 21:38:31
    Temat: lusterkowcy
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego
    podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś
    lustro?

  • 2. Data: 2017-09-23 21:44:43
    Temat: Re: lusterkowcy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.09.2017 o 21:38, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego
    > podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś
    > lustro?
    ba! kamera+ monitor. bo lusterko z łazienki niema CE, i atestu że nie
    zawiera ołowiu

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-09-23 23:54:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <N...@g...pl> wrote in message
    > się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego
    > podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś
    > lustro?

    Wyjąłbym jakieś szkło lusterka bocznego ze szrotu i po zawodach...

  • 4. Data: 2017-09-24 13:22:42
    Od: b...@g...com

    użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
    > się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego
    > podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś
    > lustro?

    https://www.wykop.pl/cdn/c3397993/link_rrnaAGU8YZuBK
    DDUgZHlsVa5z8Jr5XqY,w300h223.jpg

    http://tinyurl.com/yc2t5v4s

    Nadaje się?

  • 5. Data: 2017-09-24 16:10:21
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Nadaje się?
    Najlepsze będzie lustro LED z funkcją wi-fi :)

  • 6. Data: 2017-09-24 18:44:28
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Najlepsze będzie lustro LED z funkcją wi-fi :)

    od tego to już krok do TZAiR...
    cobyś widział bez lusterka, a nawet z zamkniętymi oczami...

  • 7. Data: 2017-09-24 20:34:49
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 21:38, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego
    > podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś
    > lustro?
    Istnieje poliwęglan z napyloną warstwą odblaskową oraz wypolerowana
    stal kwasoodporna. Zależy do czego to ma być dokładnie i w jakim
    otoczeniu...
    http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-253-Lustro-we
    wnetrzne-okragle-Polymir.html
    http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-5002-Plaskie-
    lustro-nietlukace-poliweglan.html

    http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-80-Lustro-pla
    skie-przemyslowe.html
    itd...

    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2017-09-24 21:36:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 21:44, ToMasz pisze:

    czemu ten dziwny post mi się 5 razy pojawił bez wątkotfurcy?

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2017-09-25 08:21:36
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell>

    On Sun, 24 Sep 2017 21:36:09 +0200, Irokez wrote:
    > czemu ten dziwny post mi się 5 razy pojawił bez wątkotfurcy?

    Być może dlatego że u Ciebie - tak jak i u mnie - wątkotwórca od dawna
    siedzi w killfile. Widzimy zatem tylko odpowiedzi innych osób, bez
    pierwotnego postu.

    Mateusz