  • Data: 2014-07-20 13:18:07
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    news:lqfpjn$1md$1@dont-email.me...

    > W tym akurat przypadku, facet niema pracy z powodu _naszych_ decyzji.
    > Pracy jest w Polsce od groma. Tylko o ile jesteś lekarzem, inżynierem,
    > informatykiem, to jest dobrze. gorzej, jeśli szukający pracy jest
    > uczciwy, ale jego umiejętności są niskie. Nikt mu nie zapłaci 2 tyś za
    > zbieranie śmieci, grabienie trawnika albo odśnieżanie chodnika. Niestety
    > ustanowiliśmy taki filtr, który filtruje tych mniej zaradnych i pozbawia
    > ich legalnej pracy. Wiesz już o czym mówię? Ten filtr nazywa się płaca
    > minimalna

    Nie, nie, nie. Ten filtr to nie płaca minimalna, zawsze można podpisać umowę
    zlecenie. Nieopłacalność pracy za małą pensję wynika z pazerność naszego
    Państwa. Zarabiając minimum socjalne trzeba płacić podatek dochodowy, który
    zmniejsza faktyczne dochody poniżej minimum socjalnego. Do tego dochodzi
    obowiązkowy ZUS, masa formalności i dodatkowych kosztów związanych z
    zatrudnieniem pracownika oraz znaczna różnica pomiędzy tym co pracownik
    otrzyma na rękę, a tym co pracodawca musi wyłożyć z własnej kieszeni.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba