  • Data: 2019-10-22 11:34:43
    Temat: Re: Zwracam honor ajfonomaniakom
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To takie jeszcze dopytanie? ;-)

    Czy we wszystkich ajfonach na uruchomienie hotspota (znaczy dogadanie
    się z innym urzadzeniem) pomaga tylko wejście w opcje hotspota?

    Oczywistym wydaje się lepsze pytanie dlaczego urzadzenia się nie łączą i
    trzeba coś tam klikać skoro hot spot jest stale włączony.

    Ale już się przyzwyczaiłem że te technologie działają dobrze w teorii...

    Dziwne dla mnie jest ZADZIAŁENIE tylko po wejściu w opcje a nie
    wyłączeniu i włączeniu

    Chcę zrozumieć filozofię tego systemu ;-) To taki emejzing?