  • 31. Data: 2022-02-03 15:53:47
    Temat: Re: Żywe czy cyfrowe?
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 3 Feb 2022 14:58:55 +0100
    doszła do mnie wiadomość <stgp9v$5ea$2@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    96-166-14.17.166.html

    >Dziadek czyta wnusiom bajeczki i się nauczył na pamięć? :-)

    Wnusiom można też robić dyktanda:

    Wątróbka z cebulką krótko smażona, byle nie gorzka od żółci, jest
    zakąską doskonałą. Aby ją przyrządzić, należy kupić samochód i pędzić
    nim póty, aż się kogoś przejedzie. Wątróbkę, nieboszczykowi
    niepotrzebną, z wnętrzności wyjmujemy i wkładamy do lodówki. Trupa
    wyrzucamy lub stawiamy w zbożu jako stracha na wróble. Z wątróbki osób
    starszych tylko pasztet się udaje, ponieważ jest łykowata. Najlepsze
    są wątróbki młodych chłopców jeżdżących zwykle na rowerze.
    Najwygodniej dopaść takiego, który nie ma hamulców ani bieżnika.
    Wątróbki tak zdobytej nie rzuca się na wrzący tłuszcz, lecz spłukuje
    kwaskiem, a mając na podorędziu bułkę, z móżdżka wyrabia się farsz.
    Dobry jest też chłopiec na zimno w galarecie (z chrzanem). Trzeba go
    tylko dobrze oskrobać, aby nie zgrzytał w zębach. Są kucharze
    zalecający nerkówkę, lecz bywa ciężkostrawna. Małe dzieci wolno
    spożywać tylko w dni postu.
    SL
    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 32. Data: 2022-02-03 16:41:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-03 o 15:53, a...@p...com pisze:
> [...]
    > tylko dobrze oskrobać, aby nie zgrzytał w zębach. Są kucharze
    > zalecający nerkówkę, lecz bywa ciężkostrawna. Małe dzieci wolno

    Skąd ten horror wytrzasnąłeś?

    --
    animka

  • 33. Data: 2022-02-03 19:01:00
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 3 Feb 2022 16:41:52 +0100
    doszła do mnie wiadomość <stgu0e$l8t$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Skąd ten horror wytrzasnąłeś?

    Dyktanda Stanisława Lema:
    https://solaris.lem.pl/ksiazki/inne/dyktanda
    To są dyktanda napisane przez Lema dla siostrzeńcz swojej żony.

    --
    Szwambuł Trantiputl

  • 34. Data: 2022-02-03 20:30:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-03 o 19:01, a...@p...com pisze:
> [...]
    >
    > Dyktanda Stanisława Lema:
    > https://solaris.lem.pl/ksiazki/inne/dyktanda
    > To są dyktanda napisane przez Lema dla siostrzeńcz swojej żony.

    Musiał jej strasznie nienawidzić :-(

    --
    animka

  • 35. Data: 2022-02-04 01:33:04
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 3 Feb 2022 20:30:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <sthbck$1leg$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Musiał jej strasznie nienawidzić :-(

    To dotyczy całej jego rodziny:

    Wybiła godzina - ścina się rodzina,
    Brat brata lub ciotkę, a kuzyn kuzyna.
    Bulgoce saganek- dochodzi bratanek,
    Żre podagra szwagra, kat mu zaraz zagra.
    Pociotek przez płotek, wujny, stryjny rojne
    Idą już na wojnę, oj, będzie łoskotek.
    Idzie wnuczę, idzie teść, ja cię uczę, jak ich grześć:
    Lewą tnij, prawą kłuj, bo tu stryj, a tam wuj,
    Niech ojczyma kto przytrzyma, w łeb pasierba, będzie szczerba.
    Leży zięć, grobów pięć, pada teść, mogił sześć,
    Stryk dziadowi, stryk babusi, stryk stryjkowi, tak być musi,
    Bo krewni, choć rzewni, tylko w ziemi pewni.
    Wybiła godzina - gadzina rodzina,
    Na kogo wypadnie, na tego się wspina.
    Pochowaj go ładnie, sam się ukryj wszędzie,
    Nie schowasz się wcześnie - pochowają we śnie.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 36. Data: 2022-02-05 20:23:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-04 o 01:33, a...@p...com pisze:
> [...]
    > Na kogo wypadnie, na tego się wspina.
    > Pochowaj go ładnie, sam się ukryj wszędzie,
    > Nie schowasz się wcześnie - pochowają we śnie.

    Jakiś "porąbany" ten Lem. Na dodatek może klej wąchał czy inne ścierwo.

    --
    animka

  • 37. Data: 2022-02-05 22:46:57
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Feb 2022 20:23:10 +0100
    doszła do mnie wiadomość <stmkf4$o7n$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Jakiś "porąbany" ten Lem. Na dodatek może klej wąchał czy inne ścierwo.

    Klej to chyba nie, planował zbudować Olfaktorium, na otwarciu mieli
    wykonać napisaną przez Lema Symfonię piżmową, ale nic z tego nie
    wyszło.
    Zostawił po sobie plany erotocykla i kopulodromu, wymyślił nową
    dyscyplinę sportową - wyścigi z nadymanką na erotocyklu, plany innego
    urządzenia, kobietronu, niestety zaginęły.
    Plotki głoszą, że maczał palce w zamachu na Johna F. Kennedy'ego i
    cesarza Franciszka Józefa I.

    --
    Szwambuł Tranti[utl.

  • 38. Data: 2022-02-07 01:40:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-05 o 22:46, a...@p...com pisze:
> [...]
    > urządzenia, kobietronu, niestety zaginęły.
    > Plotki głoszą, że maczał palce w zamachu na Johna F. Kennedy'ego i

    Oj, to chyba jakieś bajki wymyślone.Ktoś ma bujną wyobraźnię.
    On mial coś wspólnego z komputerami, ale nie chce mi się już nic na jego
    temat czytać.

    --
    animka

  • 39. Data: 2022-02-07 11:02:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2022 01:40:29 +0100, Animka napisał(a):

    > Oj, to chyba jakieś bajki wymyślone.Ktoś ma bujną wyobraźnię.
    > On mial coś wspólnego z komputerami, ale nie chce mi się już nic na jego
    > temat czytać.

    Oj, coś Ci się pomyliło.
    Ten od komputerów to był Jerzy Żuławski.
    Natomiast Staszek to był od beatryzacji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam