    From: MSZ <d...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Date: Thu, 7 Nov 2002 15:02:24 +0000 (UTC)

    Dnia 2002-11-06 08:16, Użytkownik Marek Moskal napisał:

    > Kupujesz to, co jest okreslone w umowie. A tam jest zazwyczaj sporo
    > zastrzezen...

    Owszem, tyle że znane mi są przypadki - wcale liczne - umów, które nie
    zawierały ograniczeń na p2p i parę innych rzeczy; po czym ograniczenia te
    wprowadzał sobie Pan Admin. Z nienacka i nie przejmując się takimi
    duperelami jak umowy.

    Life is brutal...

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)