  • Data: 2009-01-05 19:38:18
    Temat: Re: abonament? za co? za te powtórki
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngm3u1u.bqf.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Tylko czym się obecnie mają te TV wyróźnić? Kiedyś to było podstawowe
    > medium,
    > obecnie ostatnie jeżeli np chodzi o filmy. Film w kinie, za 2 dni na divx,
    > za miesiąc, dwa na dvd i w wypożyczalniach, za pół roku na kanałach
    > filmowych, za
    > rok w eterze i to już jest "stare", "to już było", "co roku to samo".
    > TV ma obecnie szanse tylko w live (sport, wiadomości, publicystyka) emisja
    > filmów to już przeżytek.

    Osobiście z formatu Divx nie oglądam, z internetu też nie ściągam.
    W kinie też nie pamiętam kiedy byłem.
    Jedynie poprzez wypożyczalnie i - właśnie - repertuar TV [taki lub inny
    Kanał].
    Mecze piłkarskie mnie nie intereują, bardziej, jeśli już o sport chodzi,
    to lekkoateltyka na otwartych stadionach i pływanie na basenie dłuższym.

    Co do Telewizji Publicznej, to - jak sama nazwa mówi - powinna owa
    odzwierciedlać różnorodność społeczeństwa właśnie i być pluralistyczna.

    Stephanos