    From: szyk <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: (about) ogre/dobre
    Date: Tue, 28 Feb 2012 17:26:31 +0100

    W dniu 2012-02-28 11:07, f...@g...pl pisze:

    > nie potrafiłaś wymyslec nic głupszego, Morra.
    > (nie zaglupiaj atmosfery skoro i tak za inteligentnie
    > to tu nie jest),

    Twoja wypowiedź była na takim dennym poziomie, że pomyślałem, że ten
    Ogre, to jakiś czytnik dokumentów w komórce. I to tyko potwierdza, że
    spamujesz grupy. Wiemy że mocno się czujesz związany z programowaniem, i
    że chcesz mieć jak największy kontakt z programistami. Ale nikogo
    zbytnio nie obchodzi, że coś wydało Ci się fajne. Jak chcesz nam coś
    ciekawego powiedzieć, to opracuj temat, zredaguj go (by miał ręce i
    nogi) i zapodaj, wtedy nikt złego słowa Ci nie powie. I w drugą stronę.
    Jak chodzi Ci o kontakty bardziej "socjal" to sobie załóż konto na
    LinkedIn, albo wejdź na kanał IRC serwisu warsztat.gd - tam jak
    napiszesz "ogre/dobre/fajne" to może zacznie się jakaś gadka, a tu to po
    prostu spam.
    :/