  • 1. Data: 2012-02-27 14:57:21
    Temat: (about) ogre/dobre
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    juz jakies pol roku temu kiedy na to natrafilem
    zauwazylem ze to swietna rzecz (w czytaniu, mowie
    o dokumentacji do ogre, bo samego engine nie
    chce uzywac jako ze wogole nie zajmuje sie
    teraz takimi sprawmi) - zablakalem sie do jednego
    pustego multikina z dokumentacja do ogre w komorce
    i mialem swietny czas czytajac to z komorki,
    traz znowu troche przegladam
    jest to zarazem bardzo pouczajace jak i chyba
    dobrze napisane (nie wiem w kazdym razie cholernie
    mi sie podoba nastroj jak to co czytam) - jak doczytam
    wiecej to moze rozwine wypowiedz

  • 2. Data: 2012-02-28 06:42:41
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: szyk <s...@o...pl>

    NTG - jak znalazłeś fajny programik i chciałbyś innym o tym powiedzieć,
    to pisz na: pl.comp.nowe-programy

  • 3. Data: 2012-02-28 10:07:01
    Od: " " <f...@g...pl>

    szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > NTG - jak znalazłeś fajny programik i chciałbyś innym o tym powiedzieć,
    > to pisz na: pl.comp.nowe-programy

    nie potrafiłaś wymyslec nic głupszego, Morra.
    (nie zaglupiaj atmosfery skoro i tak za inteligentnie
    to tu nie jest),
    znowu kosci mnie bolą, moze wroce dokonczyc przegladanie
    core algorithms..

    --
    hang up that phone, im going backhome
    (pristina faith no more)

  • 4. Data: 2012-02-28 13:16:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Załóż sobie twittera albo blogaska, proszę, i nie spamuj grupy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2012-02-28 14:00:43
    Od: " " <f...@g...pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Załóż sobie twittera albo blogaska, proszę, i nie spamuj grupy.

    to nie jst spamowanie tylko wypowiedz nt silnika ogre3d
    - BARDZO ciekawy temat tak naprawde, chetnie podadalbym
    na bardziej zaawansowane tematy jego dotyczace bo nie
    rozumiem paru kwestii dotyczacych tzw 'materialow' w tym
    engine :P

  • 6. Data: 2012-02-28 14:28:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 14:00:43 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > na bardziej zaawansowane tematy jego dotyczace bo nie
    > rozumiem paru kwestii dotyczacych tzw 'materialow' w tym

    Napisz do autorow lub poszukaj forum na ich stronie, tam na pewno jest
    wiecej tym tematem zainteresowanych.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2012-02-28 16:26:31
    Od: szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2012-02-28 11:07, f...@g...pl pisze:

    > nie potrafiłaś wymyslec nic głupszego, Morra.
    > (nie zaglupiaj atmosfery skoro i tak za inteligentnie
    > to tu nie jest),

    Twoja wypowiedź była na takim dennym poziomie, że pomyślałem, że ten
    Ogre, to jakiś czytnik dokumentów w komórce. I to tyko potwierdza, że
    spamujesz grupy. Wiemy że mocno się czujesz związany z programowaniem, i
    że chcesz mieć jak największy kontakt z programistami. Ale nikogo
    zbytnio nie obchodzi, że coś wydało Ci się fajne. Jak chcesz nam coś
    ciekawego powiedzieć, to opracuj temat, zredaguj go (by miał ręce i
    nogi) i zapodaj, wtedy nikt złego słowa Ci nie powie. I w drugą stronę.
    Jak chodzi Ci o kontakty bardziej "socjal" to sobie załóż konto na
    LinkedIn, albo wejdź na kanał IRC serwisu warsztat.gd - tam jak
    napiszesz "ogre/dobre/fajne" to może zacznie się jakaś gadka, a tu to po
    prostu spam.
    :/

  • 8. Data: 2012-02-28 16:45:58
    Od: " " <f...@g...pl>

    szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > LinkedIn, albo wejdź na kanał IRC serwisu warsztat.gd - tam jak
    > napiszesz "ogre/dobre/fajne" to może zacznie się jakaś gadka, a tu to po

    sytuacja przedstawia sie zgola odwrotnie

    1. mowie nt engine 'ogre' - co prawda nieduzo ale jak dla mnie
    jest to dobry temat - mozna pociagnac w strone chocby animacji
    szkieletowej albo technik robienia cieni itd - chetnie rozwine
    jak ktos podejmie temat

    2. wyglaszasz glupoty ze ntg i mowisz ze nic cie costam nie
    obchodzi gdy tymczasem zarazem spodziewasz sie chyba ze mnie
    mialoby obchodzic ze ty pomyslales ze to czytnik na komorke
    i zamiast powiedziec cokolwiek w temacie zarzucasz grupe
    blablaniem twierdzac ze merytoryczny temat ogre to spam,
    gdy twoje blablanie to nie spam - trace czas odpisujac na
    to bo juz nie raz wspominalem ze darmowe korepetycje z
    glupoty to niejest to co chialbym tu widziec (chcialbym tu
    widziec miejsce gdzie mozna pogadac chocby o ogre, ksiazkach
    z programowania, matrycach obliczeniowych, i setkach innych
    tematow (najlepiej w swobodnym ale merytorycznym tonie) a nie
    bez przerwy tonąć w głupocie jakby ze szkoly podstawowej)

  • 9. Data: 2012-02-28 16:52:42
    Od: " " <f...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > Dnia Tue, 28 Feb 2012 14:00:43 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał
    (a):

    > Napisz do autorow lub poszukaj forum na ich stronie, tam na pewno jest
    > wiecej tym tematem zainteresowanych.

    no niestety poziom tej grupy jest kiepski, nie jest to zadna
    nowosc, moze ze czterech grupowiczow cos tu umie (przynajmniej
    takie odnosze wrazenie) grupa ma jednak charakter otwarty
    o tyle nawet o ile wiem ze male szanse by ktos podial temat
    nigdy do konca nie wiadomo i uwazam czasem warto cos
    napisac (choc czasem nie warto - mam np ze dwadziescia pytan
    na temat internalsow silnikow graficznych - moglbym je
    zadac ale uwazam akurat ich niestety nawet nie warto tu
    zadawac)

  • 10. Data: 2012-02-28 17:22:25
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > na temat internalsow silnikow graficznych - moglbym je
    > zadac ale uwazam akurat ich niestety nawet nie warto tu

    co prawda summa sumarum i tak wychodzi mi ze jest lepsza niz
    np warsztat.gd (z poczatku mi sie podobal ostatnio mi zbrzydl -
    jesli nawet pominac ich tamtejsze parobczaste regoly
    moderatorskiego wandalizmu) bo ma jakas 'szersza perspektywe'

    grupy usenetowe podobaja mi sie przez to ze sa czescia historii
    internetu i są w zwiazku z tym w pewien sposob 'oficjalne'

    niewykluczone ze sie wyniose z p.c.p i p.c.l.c pewnego dnia
    ale na razie dobrze mi towarzyszy w mojej codziennej
    niezbytprofesjonalnej robocie wiec poki co na razie nie