  • Data: 2007-09-20 14:33:51
    Temat: Re: adresy PI </24
    Od: "piotr::kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    In news:fctvdk$uur$1@portraits.wsisiz.edu.pl,
    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> typed:

    > Kto powidział, że PA ma być zagregowan?. Możesz kawałek PA rozgłaszać
    > pod swoim ASem, ścieżka as-path będzie liczyć.

    > IMHO PA z własnym ASem.

    Dzięki za rady.

    Czyli powiedzmy jak wezmę ASa i PA /27 np od TP. To czy np gdy pociągnę
    coś ze Stanów to tamtejsi operatorzy nie zagregują mojego prefiksu do
    dużego prefiksu TPsy ?

    Słyszałem, że duzi operatorzy zagraniczni nie bawią się i agregują co
    się da. Ja chcę mieć możliwość przez prependowanie wybrać sobie którędy
    jestem widziany z zagranicy.

    Źle słyszałem ?

    Piotrek Kapczuk