  • 21. Data: 2011-10-18 11:33:04
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 17 Paź, 23:12, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nie zwalnia.

    5. Kierujący pojazdem zaprzęgowym, rowerem, wózkiem rowerowym,
    motorowerem, wózkiem ręcznym oraz osoba prowadząca pojazd napędzany
    silnikiem są obowiązani poruszać się po poboczu, chyba że nie nadaje
    się ono do jazdy lub ruch pojazdu utrudniałby ruch pieszych.

    --
    Regards
    Matt

  • 22. Data: 2011-10-18 15:38:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:

    > Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla
    > rowerów
    > lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym
    > się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi
    > dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i
    > ustępować miejsca pieszym.

    A jak powyżej to się ma do pobocza i jezdni?
    Nie rozumisz co cytujesz, czy co czytasz?

    A w ogóle - PLONK WARNING za pedalarstwo, bo nie wiem czy mi się tylko
    wydaje czy z kibla uciekłeś.

  • 23. Data: 2011-10-18 15:39:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    >motorowerem, wózkiem ręcznym oraz osoba prowadząca pojazd napędzany
    >silnikiem są obowiązani poruszać się po poboczu, chyba że nie nadaje

    Dokładnie.
    I nic nie pisze że "zdaniem rowerzysty".

  • 24. Data: 2011-10-18 16:09:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2011 12:18:55 +0200, s2k <s...@d...pl> wrote:

    >Co do narkotyków, to się grubo mylisz.Narkotyki to obecnie grube
    >podziemie.

    Żarty. Pokażę Ci w Warszawie kilka miejsc, gdzie mozna kupić prochy. I
    to bez problemu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-10-18 16:21:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2011 09:16:35 +0200, Arek <a...@a...pl> wrote:

    >Za mało czytasz GW i oglądasz TVN'u, rowerzyści to samo dobro. Gdyby nie
    >samochody, to nie stwarzali by nikomu zagrożenia.

    Sami dla siebie są zagrożeniem.
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,10482368,Sa
    d_umorzyl_sprawe_wypadku_na_sciezce_rowerowej.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-10-18 18:12:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 15:39, Cavallino wrote:

    > Dokładnie.
    > I nic nie pisze że "zdaniem rowerzysty".

    Ani o twoim - trzymajmy się faktów. Jak jest "w opłakanym stanie" to nie
    nadaje się do jazdy i tyle.

    Shrek.

  • 27. Data: 2011-10-18 18:37:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 22:42:27 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
    napisał(a):

    > Żaden rowerzysta nie jest tak durny, żeby podkładać się pod samochód

    A wydawałoby się że znasz Mocniaka.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2011-10-18 18:53:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Ani o twoim

    Ani.
    Obiektywnie musi się nie nadawać, co oznacza że musi być na nim więcej dziur
    niż na jezdni.
    A to już jest rzadkie.

    >- trzymajmy się faktów. Jak jest "w opłakanym stanie" to nie nadaje się do
    >jazdy i tyle.

    Podobnie jak 90% polskich dróg (jezdni), po których jednak się jeździ.
    Również pedalarze, którym takie samo pobocze już nie odpowiada, bo mało komu
    zrobią na nim na złość.

  • 29. Data: 2011-10-18 19:12:33
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 08:44:32 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Zeby tak jeszcze wziela sie za wychowanie rowerzystów... 90 % z nich
    > stwarza wybitne zagrozenie, jezdzac ulicami po zmroku bez jakichkolwiek
    > swiatelek. Przy nich pieszy przechodzacy poza pasami, ale w miare
    > rozwaznie, to pikus...

    tak z ciekawości, skąd wziałeś to 90%?

    tak na szybko, z googli, to np w 2007 brak oświetlenia u rowerzystów
    zosat uznany przyczyną 2.4% wypadków z ich udziałem.

    (żródło: http://www.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=934, na podstawie
    danych z KGP)

    --
    krzysiek

  • 30. Data: 2011-10-18 19:41:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 18:53, Cavallino wrote:

    > Ani.

    Więc zostaje zdanie rowerzysty, bo niby kto ma oceniać? Bedzie ono
    ewentualnie weryfikowane przez policję lub sąd, ale nie przez ciebie
    (przynajmniej dopóki nie wsiadziesz na rower) ;)

    > Podobnie jak 90% polskich dróg (jezdni), po których jednak się jeździ.

    Zakładam, że skoro już zjechał na jezdnie to nie zrobił tego tobie na
    złość, tylko jezdnia była w lepszym stanie niż pobocze.

    > Również pedalarze, którym takie samo pobocze już nie odpowiada, bo mało
    > komu zrobią na nim na złość.

    Jw.

    Shrek.