  • 51. Data: 2011-10-19 23:56:24
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-19 18:28, Cavallino wrote:

    > Najlepiej służby odpowiedzialne za jego stan.

    I mają stać co 50 metrów udzielając swoich porad rowerzyście? Widać
    ustawodawca uważał inaczej - służby maja doprowadzić pobocze do stanu
    używalności i tyle. Gdyby uznał że się wywiązują, nie zawarłby tego zapisu.

    > Ta sama.
    > Kretynizm pedalarzy wszechobecny.

    A gadaj se zdrów.

    > Ja wszystko, ale Ty widać nic.
    > Jak to zwykle u pedalarstwa jest.
    > W związku z tym dalszą dyskusję z pedalarskim plemieniem uznaję za
    > bezzasadną.
    > EOD i PLONK WARNING, jeśli jeszcze kiedyś będziesz miał zamiar
    > trzeszczeć o pedalarskich problemach na tej grupie.

    Nie strasz nie strasz... Masz plonkować, to plonkuj. Argument na
    poziomie przedszkola "jesteś u pani":P

    > Nie, jest zakaz jazdy po jezdni, to wystarczy.
    > Wybór jest prosty - pobocze albo wcale.

    A jak ustawodawca miał inne zdanie, to tym gorzej dla faktów:P

  • 52. Data: 2011-10-20 00:05:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 23:16, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nieaktualne informacje, nie posiadam takowej.

    >A czemu już nie?

    Znudził się, nie chciał się psuć, więc przekazałem żonie. ;-)

    > Wystarczy 10 km/h - nigdzie w przepisie nie ma informacji, że pobocze musi
    > być zdatne do jazdy z V=50 km/h.

    >No bez przesady, 10km/h to zdecydowanie nie nadające się do jazdy

    Absolutnie nie, skoro samochodem da się 10, to rowerem zazwyczaj
    zdecydowanie szybciej, sprawdzone empirycznie na dziurawych polnych drogach.
    Rowerem jeżdżę bez problemu tam, gdzie samochodem przejechać się nie da.

  • 53. Data: 2011-10-20 00:11:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-18 19:12, krzysiek pisze:

    > tak z ciekawości, skąd wziałeś to 90%?
    >
    > tak na szybko, z googli, to np w 2007 brak oświetlenia u rowerzystów
    > zosat uznany przyczyną 2.4% wypadków z ich udziałem.

    Pytanie tylko ile wypadków typu "z niewyjaśnionych przyczyn zjechał na
    przeciwny pas ruchu" miało swoją przyczynę w braku takiego oświetlenia?
    A rowerzysta wcale w wypadku nie musiał być poszkodowany.

  • 54. Data: 2011-10-20 07:33:02
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-17 06:50:47 +0200, J.F. said:

    > Zaszlyszane w radiu:
    > W Jeleniej Gorze policja bedzie wychowywac pieszych. Mandatami.

    Pitolenie. Akcja "Bezpieczny powrót" w ostatni weekend wakacji i na
    wypadkowej DK8 od Kudowy do Wrocławia ani jednego policjanta. Akcja
    "Trzeźwość" któregoś tam weekendu - też zerowa ilość patroli przez
    kilkaset kilometrów. Podobnie ze "Zniczami" i innymi, szeroko
    zakrojonymi akcjami. Za to debili, myślących że są nieśmiertelni, na
    pęczki.

    --
    Elias

  • 55. Data: 2011-10-20 08:47:30
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-19 23:12:29 +0200, Cavallino said:

    > No nie - tak się daje tylko w drugą stronę - żeby na jezdni
    > poprzeszkadzać to wiele przeciwności losu idzie pokonać.

    Myślisz, że ktoś na rowerze porusza się jezdnią tylko dlatego, żeby Ci
    poprzeszkadzać?

    --
    Elias

  • 56. Data: 2011-10-20 08:50:07
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-18 00:11:05 +0200, kogutek said:

    > A Ty niebieski że solidarność pałek się odezwała?

    Tnij chłopie, bo żeby zobaczyć Twoje jedno zdanie trzeba przewinąć
    kilkadziesiąt linii tekstu.

    --
    Elias

  • 57. Data: 2011-10-20 17:05:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Elias" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że ktoś na rowerze porusza się jezdnią tylko dlatego, żeby Ci
    > poprzeszkadzać?

    Nie - zazwyczaj dlatego że jest bezdennie głupi, nie zna obowiązujących go
    przepisów, więc nie wie, że nie wolno mu po jezdni jechać.

  • 58. Data: 2011-10-20 22:35:24
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-20 17:05:35 +0200, Cavallino said:

    > Nie - zazwyczaj dlatego że jest bezdennie głupi, nie zna obowiązujących
    > go przepisów, więc nie wie, że nie wolno mu po jezdni jechać.

    Też rzucałem qrvami na rowerzystów śmigających jedną z głównych ulic
    Wrocławia, dopóki sam nie spróbowałem przejechać wzdłuż niej na bicyklu
    korzystając z infrastruktury rowerowej, stosując się do oznakowania i
    przepisów. Niedasię... Jezdnią owszem.

    --
    Elias

  • 59. Data: 2011-10-20 23:13:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Wrocławia, dopóki sam nie spróbowałem przejechać wzdłuż niej na bicyklu
    > korzystając z infrastruktury rowerowej, stosując się do oznakowania i

    No to z buta albo mpk, musu nie ma.

  • 60. Data: 2011-10-20 23:47:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-20, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > No to z buta albo mpk, musu nie ma.

    Jak tylko przejeździsz tydzień samochodem - zgodnie ze wszelkimi
    przepisami ;-P

    Krzysiek Kiełczewski