  • Data: 2016-07-20 23:10:25
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może być napalenie we własnym koszu na śmieci, w kuchni? :)
    > W porę zagasiłem, acz kubełek jeszcze parę lat nosił charakterystyczne
    > "blizny" w postaci wytopionych dziur :)
    > Zadymienie było takie, że dziwię się, iż straż pożarna nie przyjechała...

    to mi przypomniało zdarzenie, kiedy mając może z 10 lat zachciało mi się
    wylewać stearynę, na andrzejki czy tam mikołajki.
    W tym celu do około półlitrowego garnka wsadziłem sporo kawałków świec i
    postawiłem na gazie.

    Niestety przesadziłem i całość się zapaliła.
    Ale co to za problem ? Wziąłem szklankę wody z kranu i wlałem do
    płonącej stearyny.

    Jak jebnęło, to rodzice myśleli że gaz wysadziłem.
    Ale jakoś poza zadymieniem (czy zaparowaniem ?) całej kuchni nic się nie
    stało. Może się rozchlapała ta stearyna, nie pamiętam...