  • 1. Data: 2016-07-20 17:05:19
    Temat: akopalipsa
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nagłówek z TVN24 z ostatniej chwili ;
    "AKCJA POLICJI W CENTRUM BRUKSELI. SPOD PŁASZCZA MĘŻCZYZNY WYSTAJĄ KABLE".

    Kuśwa. Ileż to razy mi wystają różne , nie tylko kable, ale całe płytki
    na przykład... Pora zacząć się bać, że zastrzelą ?

  • 2. Data: 2016-07-20 17:13:32
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

> [...]
    >
    > Kuśwa. Ileż to razy mi wystają różne , nie tylko kable, ale całe płytki
    > na przykład... Pora zacząć się bać, że zastrzelą ?

    -- Pane Havranek, konec vam vyčnívá zpod pláště.
    -- To není konec, je to všechno.

    Jarek

    --
    To już jest koniec, nie ma już nic,
    Jesteśmy wolni, możemy iść

  • 3. Data: 2016-07-20 17:14:39
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.07.2016 17:05, sundayman wrote:
> [...]
    >
    > Kuśwa. Ileż to razy mi wystają różne , nie tylko kable, ale całe płytki

    Wystawały Ci w lipcu spod zimowego płaszcza? ;-)

    > Pora zacząć się bać, że zastrzelą ?

    Zabierałem się za budowe prostych rakietek na karmelek.
    Ale teraz strach saletre zamówić;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2016-07-20 17:21:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wystawały Ci w lipcu spod zimowego płaszcza? ;-)

    Mojej żonie jest zawsze zimno. Może jemu też ?
    A może to po prostu ekshibicjonista - robot ?

    > Zabierałem się za budowe prostych rakietek na karmelek.
    > Ale teraz strach saletre zamówić;-)

    W młodości lubiłem sobie zrobić rakietkę na mikrosilniczki z Czuj-Czynu.
    Teraz to chyba lepiej się nie przyznawać do tego, bo CBA z FBI i PZU
    przyleci o 5 rano...

  • 5. Data: 2016-07-20 17:35:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nagłówek z TVN24 z ostatniej chwili ;
    > "AKCJA POLICJI W CENTRUM BRUKSELI. SPOD PŁASZCZA MĘŻCZYZNY WYSTAJĄ KABLE".

    Z przedostatniej chwili:
    http://www.rp.pl/Sadownictwo/307199921-Wyprowadzili-
    go-z-samolotu-bo-wygladal-jak-terrorysta.html#ap-2
    P.G.

  • 6. Data: 2016-07-20 17:36:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > W młodości lubiłem sobie zrobić rakietkę na mikrosilniczki z Czuj-Czynu.
    > Teraz to chyba lepiej się nie przyznawać do tego, bo CBA z FBI i PZU
    > przyleci o 5 rano...

    Zacząłem sobie przypominać młodość i ogarnia mnie przerażenie;

    - "bomby" z pojemników po aerozolach napełnionych saletrą z cukrem
    - naboje od syfonów napełnione prochem i zakręcone śrubą (masakra)
    - własnoręcznie robiona nitroceluloza i czarny proch

    toż to dożywocie gwarantowane...

  • 7. Data: 2016-07-20 17:41:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dobra, przyznam się.

    Współpracowałem z kolegą z klasy (podstawówka), który wpadł na pomysł,
    żeby "odzyskany" z ulicy (stan wojenny) pojemnik z gazem łzawiącym , UG
    coś tam, przymocować do modelu szybowca i puścić wzdłuż pewnej ulicy w
    Łodzi...

    Było przepięknie. Ludzie płakali ze wzruszenia (chyba). Niestety, jakimś
    cudem trafilim na naszego nauczyciela od "zajęć technicznych".
    Nie wiedzieć dlaczego nie docenił talentu technicznego. Afera była taka,
    że hej...

  • 8. Data: 2016-07-20 17:46:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > cudem trafilim na naszego nauczyciela od "zajęć technicznych".
    > Nie wiedzieć dlaczego nie docenił talentu technicznego. Afera była taka,

    jak sobie pomyślę, że dziś młodzież lata po ulicach z telefonem żeby
    złapać pokemona, to naprawdę nie wiem, zazdrościć czy współczuć.
    Skłaniam się do tego drugiego...

  • 9. Data: 2016-07-20 17:54:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-20 17:21, sundayman wrote:

    > Mojej żonie jest zawsze zimno. Może jemu też ?
    > A może to po prostu ekshibicjonista - robot ?

    Natychmiast mi się skojarzyło to:
    http://2.bp.blogspot.com/_YthYTEoVBAg/TQFUYcXm_fI/AA
    AAAAAAA00/vV-H4FUHzbA/s1600/Blondie%252BPosterC10206
    994.jpg

    i w temacie grupy się mieszczę ;-)

    Włodek

  • 10. Data: 2016-07-20 18:00:12
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 20.07.2016 o 17:36, sundayman pisze:

    > - naboje od syfonów napełnione prochem i zakręcone śrubą (masakra)

    I do ogniska, czy jakiś bardziej wyrafinowany sposób?

    --
    Mirek.