  • Data: 2016-07-22 11:02:51
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nmsl3f$tn8$1@usenet.news.interia.pl...

    > No przecia, że takim :)
    >
    > Aczkolwiek ja nie lubiłem "hucznych" zabaw. Wolałem palące się rysunki,

    Choć ja muszę się przyznać, ze zdarzało mi się wrzucać petardy, takie małe,
    do szybu windy. Windzie krzywdy nie zrobiło, bo i z kabiny w szparę
    rzucałem, a hałasu co niemiara, najlepiej, jeśli ktoś by stał na dole w
    oczekiwaniu.
    Dziś nie bardzo, bo w windach kamery są, pozostaje uchylić nieco drzwi
    (rozsuwane dadzą czasem zrobić szparę kilka mm) i sru. Ale raczej, żeby na
    kabinę nie spadło, nie chcę windy popsuć, to ma być psota, która niczego nie
    uszkodzi, a nie wandalizm.

    > zmiany kolorów po wymieszaniu płynów, a jeszcze bardziej to lutownicę czy
    > mechanikę.

    W rzeczy samej :)

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski