  • Data: 2016-07-22 22:41:02
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bartekltg znalazł coś takiego:

    > http://img26.staticclassifieds.com/images_tablicapl/
    363111455_1_1000x700_modelarstwo-rakietowe-bwegrzyn-
    gdansk.jpg
    > Wydane przez MON, co dodaje powagi, ale chyba piszane u nas,
    > a wspominaliście, żę to miał być przedruk z Rosji.

    Zdecydownie było to tłumaczenie! Ze Związku Radzieckiego. Szczególnie
    utkwił mi w pamięci ten silnik rakietowy z nabojów syfonowych. Było tam
    w opisie o tym, że takie naboje można kupić *za granicą*. Za granicą,
    czyli na przykład u nas. U nas były syfony przywożone z Budapesztu, a w
    warzywniakach kupowało się naboje rzemieślniczej produkcji. To jakąś dumą
    napawało, że my w czymś lepsi od ZSRR, że mają nam czego zazdrościć i co
    od nas przywozić.

    Jarek

    --
    Byłem w Ryjo, byłem w Bajo, miałem bilet na Hawajo
    Byłem na wsi, byłem w mieście, byłem nawet w Budapeszcie