  • 1. Data: 2012-02-15 09:10:12
    Temat: akumulator - jaki ?
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    dostaje potu na czole z moim Boschem 2 letnim, dwa dni na dworze i nie mozna
    odpalić smaochodu, wczesniej mialem pierwszy akumulator mazdy z oryginału 9
    letni i powiem pod koniec zywota był taki sam jak ten bosch

    jaki akumulator kupic sensowny

    dzieki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-02-15 09:28:09
    Temat: Re: akumulator - jaki ?
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-02-15 09:10, rt pisze:
    > jaki akumulator kupic sensowny

    Jeżeli ładowanie masz w porządku,
    to Banner w wersji dla taksówkarzy.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2012-02-15 09:53:20
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > 9
    > letni i powiem pod koniec zywota był taki sam jak ten bosch

    Jak boscha to tylko S5. Reszta to chinol.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2012-02-15 10:07:11
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > odpalić smaochodu, wczesniej mialem pierwszy akumulator mazdy z oryginału 9
    > letni i powiem pod koniec zywota był taki sam jak ten bosch

    Varta Silver Dynamic

  • 5. Data: 2012-02-15 10:19:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    news-gazeta napisał(a):
    > Jak boscha to tylko S5. Reszta to chinol.
    Potwierdzam.
    Mam drugą zimę a lekko u mnie nie ma w moim dieslu i daje radę.
    Ostatnio robiąc alternator elektryk to samo potwierdził. Jak Bosch to tylko S5
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-02-15 10:30:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jaki akumulator kupic sensowny

    Moj nastepny to bedzie Moll, jest troche drozszy ale jestem ciekawy czy
    rzeczywiscie jest trwalszy niz wiekszosc.

    sz.

  • 7. Data: 2012-02-15 11:07:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.02.2012 10:30, szufla pisze:

    > Moj nastepny to bedzie Moll, jest troche drozszy ale jestem ciekawy czy
    > rzeczywiscie jest trwalszy niz wiekszosc.

    W moim starym (1997 rok) dieslu siedzi Moll z 2004 roku, bodajze cos w
    okolicach 72Ah - jakis tani, bo nie czarny, tylko ten taki bialy. Kreci
    do dzis, a rozruch tego trupa w zimie nie jest latwy ;)

  • 8. Data: 2012-02-15 12:33:32
    Od: Tom <t...@s...com>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 10:19:12 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Potwierdzam.
    > Mam drugą zimę a lekko u mnie nie ma w moim dieslu i daje radę.
    > Ostatnio robiąc alternator elektryk to samo potwierdził. Jak Bosch to tylko S5

    Też potwierdzam. Mam dwie sztuki Bosch S5 - jedna działa bez zarzutu
    czwartą zimę w benzynowcu, druga - trzecią zimę w dieslu. Benzynowiec
    jeździ praktycznie cały rok na krótkich dystansach w mieście więc nie ma
    lekko. Akumulator był w nim tylko raz doładowany prostownikiem (rok temu).
    Diesel jeździ pół na pół trasa - miasto, jeszcze nie musiałem doładowywać
    aku prostownikiem, Oba odpalają przy największych mrozach, np. takich jak w
    ostatnich tygodniach.

  • 9. Data: 2012-02-15 12:47:17
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Jeśli ktoś szuka niezawodnego aku i pieniądze to nie problem, to polecam firmę
    Odyssey http://www.odysseybatteries.com/ Są do dostania w Polsce, ale cena 1000-1500
    :/

    Jarecki

  • 10. Data: 2012-02-15 12:58:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 15 Feb 2012 10:19:12 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >Potwierdzam.
    >Mam drugą zimę a lekko u mnie nie ma w moim dieslu i daje radę.
    >Ostatnio robiąc alternator elektryk to samo potwierdził. Jak Bosch to tylko S5

    a mój S5 po dwóch dobach na mrozie (takim, jak był w zeszłym tygodniu)
    już 1,9 TDI nie zakręca, niestety... :-(
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski