  • 1. Data: 2002-07-31 12:28:27
    Temat: alt.pl.internet.polip - co o tym myslicie ?
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witajcie,

    Co prawda okres wakacyjny sprzyja rozleniwieniu - ale moze czas cos w koncu
    zrobic z naszym "zacinajacym sie" polipem. Jesli nie wiecie o czym mowie -
    przypominam o dyskusjach na temat sensownosci moderacji polipa i wyniklych
    z moderacji opoznien w pojawianiu sie postow.

    Chcialbym, abysmy po przedyskutowaniu zrobili cos wreszcie z tym fantem.
    Moje propozycje sa takie :

    1. Zdjecie z Polipa statusu grupy moderowanej i utworzenie drugiej grupy,
    moderowanej [lub na odwrot, jednak nie widzialem nigdzie grupy z
    przyrostkiem .niemoderowana :-)]. W tym celu musielibysmy uzyskac
    akceptacje Panow TRSa i Moderatora.

    2. Utworzenie grupy ALT jak w temacie. Moglbym sie tego podjac, ale bedzie
    potrzebna pomoc Wasza, no i przede wszystkim administratorow serwerow
    Newsowych. Podejrzewam, ze potrwa to znacznie dluzej niz gdyby udalo
    sie wdrozyc plan nr 1...

    A moze macie jakies inne pomysly ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-31 20:32:47
    Temat: Re: alt.pl.internet.polip - co o tym myslicie ?
    Od: "hosting43" <h...@y...com>

    > A moze macie jakies inne pomysly ?

    Hej,
    Ja bym proponowal uruchomic forum na np. VBulletin, XMB forum etc.
    i odejs od news'ow. Zauwazylem za w usa coraz bardziej popularne sa fora, a
    spada ilosc osob piszacych na newsy. Jak by co to moge postawic serwer z XMB
    forum
    w ciagu kilku godzin. Mysle ze wiecej osob by pisalo na takim forum niz
    tutaj na grupach,
    bo jak wiecie nie wszyscy umieja skonfigurowac odpowiedni program...

    ok. to moj pomysl...

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-31 20:33:11
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebna pomoc Wasza, no i przede wszystkim administratorow serwerow
    > Newsowych. Podejrzewam, ze potrwa to znacznie dluzej niz gdyby udalo
    chyba szybciej by bylo pl.internet.polip.alt niz alt.pl.internet.polip
    (mija 10 sekund... zagladam do outlooka i co widze!?) alt.pl.internet.polip
    hmmm... :]

    --
    Qba
    p...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-31 21:31:33
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Wed, 31 Jul 2002 20:32:47 +0000 (UTC), hosting43 <h...@y...com> wrote:
> [...]
    > tutaj na grupach,
    > bo jak wiecie nie wszyscy umieja skonfigurowac odpowiedni program...

    Eeee ilość osób biorących udział dyskusji nie oznacza że przejdzie to
    na jakość dyskusji...
    Sądzę że przejście z systemu w pewnym sensie elitarnego na system dla "mas"
    spowoduje pogorszenie jakości dyskusji (o ilości traceroutów nie wspomnę)

  • 5. Data: 2002-07-31 23:29:55
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    hosting43 wrote:
    > Mysle ze wiecej osob by pisalo na takim forum
    > niz tutaj na grupach,
    > bo jak wiecie nie wszyscy umieja skonfigurowac odpowiedni program...

    Wiesz co, to jest grupa o (polskim) INTERNECIE, nie o polskich pomidorach.
    Nie mam wiekszej ochoty czytac tu wypocin specjalistow, co sobie czytnika
    newsow nie umieja skonfigurowac.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 6. Data: 2002-08-01 12:31:35
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@h...pl (Przemyslaw Popielarski) wrote in <3...@n...home.net.pl>:

    /ciach.../

    >Wiesz co, to jest grupa o (polskim) INTERNECIE, nie o polskich pomidorach.
    >Nie mam wiekszej ochoty czytac tu wypocin specjalistow, co sobie czytnika
    >newsow nie umieja skonfigurowac.

    No wlasnie, ale czy pamietasz wyniki glosowania nad moderacja ?
    Praktycznie 50/50. Zapewne jak wiele innych osob, wolalbym brac
    udzial ZYWEJ dyskusji, nawet jesli mialaby byc troche zasmieciona.

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-08-01 19:08:21
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Przemysław 'Repcio' Gubernat"
    <P...@G...Gubernat.NET> wrote:

> [...]
    >spowoduje pogorszenie jakości dyskusji (o ilości traceroutów nie wspomnę)

    No i bardzo dobrze. Masy niech tam przechodzą, a tu się poziom dyskusji
    polepszy.
    --
    Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

  • 8. Data: 2002-08-01 20:18:37
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

    > No wlasnie, ale czy pamietasz wyniki glosowania nad moderacja ?
    > Praktycznie 50/50. Zapewne jak wiele innych osob, wolalbym brac
    > udzial ZYWEJ dyskusji, nawet jesli mialaby byc troche zasmieciona.
    niestety brak moderacji zeczywiscie powoduje smietnik... look
    alt.pl.internet.polip
    juz jest jakis spam z lolita costam... :P

  • 9. Data: 2002-08-02 00:03:57
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "hosting43" <h...@y...com> wrote in

    > Hej,
    > Ja bym proponowal uruchomic forum na np. VBulletin, XMB forum etc.

    forum = dostep TYLKO online

    > i odejs od news'ow. Zauwazylem za w usa coraz bardziej popularne sa
    > fora,

    w USA coraz bardziej popularne jest dotuczanie sie KFCejem do 100kg i bycie
    gruba glupia nie umiejaca nic zkonfigurowac swinia (nie obraszajac naszych
    rodzimych grubaskuf potrafiacych konfigurowac :P )

    > a spada ilosc osob piszacych na newsy.

    pewnie masz pod reka statystyki

    > Mysle ze wiecej osob by pisalo na takim forum
    > niz tutaj na grupach,
    > bo jak wiecie nie wszyscy umieja skonfigurowac odpowiedni program...

    ci co nie potrafia raczej nie powinni tutaj pisac bo to z reguly ONI sa
    problemem polskiego internetu :)

    > ok. to moj pomysl...

    ble :/

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 10. Data: 2002-08-02 09:35:53
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 31 Jul 2002 12:28:27 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

> [...]
    > potrzebna pomoc Wasza, no i przede wszystkim administratorow serwerow
    > Newsowych. Podejrzewam, ze potrwa to znacznie dluzej niz gdyby udalo

    expierda nigdy nie wiedzialem na alt.pl i oby tak zostalo

    jesli chodzi o alt.pl to mozna to stworzyc w kazdej chwili

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018