-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l39fml$umn$1@mx1.internetia.pl> <l39h4n$3eq$1@mx1.internetia.pl>
<l39jpm$br7$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <l39jpm$br7$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
Date: Fri, 11 Oct 2013 22:42:50 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 22
Message-ID: <525862cd$0$32698$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.253.26
X-Trace: 1381524174 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 32698 83.5.253.26:63368
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507099
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-11 20:35, Zbyszek9 pisze:
>> A ja wpisałem w Google " Gaz 69 schemat elektryczny " , następnie
>> nacisnąłem " grafika " i już wszystko jasne .
>> Ten amperomierz chyba ma wbudowany bocznik w obudowie , bo cały
>> prąd
>> oprócz zasilania rozrusznika idzie przez niego .
>Dzięki za info. Czyli tak samo jak w UAZie było, czyli amperomierz
>nie obejmował rozrusznika i cała instalacja szła przez niego (co
>czasem było źródłem problemów). Niby prosto ;)
No nie wiem czy to dobry opis.
Amperomierz jest miedzy akumulatorem (z rozrusznikiem) a reszta
instalacji.
Czyli caly prad ladowania akumulatora idzie przez niego ... lub
rozladowania.
Ale ile amperow idzie z alternatora do swiatel, tego nie widac.
Bo zreszta niepotrzebna ta wiedza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 22:46 Tomasz Wójtowicz
- 12.10.13 00:58 k...@g...com
- 12.10.13 01:06 k...@g...com
- 12.10.13 01:20 PlaMa
- 12.10.13 01:34 Andrzej Lawa
- 12.10.13 01:36 Andrzej Lawa
- 12.10.13 01:37 k...@g...com
- 12.10.13 01:38 k...@g...com
- 12.10.13 01:42 k...@g...com
- 12.10.13 02:37 A.L.
- 12.10.13 07:59 m...@i...pl
- 12.10.13 08:48 masti
- 12.10.13 12:12 BartekK
- 12.10.13 12:17 BartekK
- 12.10.13 12:29 BartekK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
Najnowsze wątki
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-22 siad
- 2024-05-24 Re: Firma w stacji trafo
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- 2024-05-24 Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"