  • 11. Data: 2011-07-26 08:02:15
    Temat: Re: antena reflektorowa
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-25 13:39, a...@p...pl pisze:
> [...]
    kopasmowa

    > czyli jednym slowem jak mala parabola....tylko chyba dosyc mala.
    >
    > Wiec nie ma co sobie nia d....zaprzatac, bo i tak ma malo zysku w
    > stosunku do innych anten. Chociaz do bliskiego odbioru bedzie dzialac.

    Jak zadna parabola przy tej dlugosci fali zeby parabola miala
    jakikolwiek sensowny zysk musiala by miec z 4-8 metrow srednicy.

    Parabole maja duzy zysk ale zaczynajac od mikrofali a to jest powiedzmy
    tak powyzej 1.5GHz.

  • 12. Data: 2011-07-28 07:56:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.07.2011 13:39, a...@p...pl pisze:
    > czyli jednym slowem jak mala parabola....tylko chyba dosyc mala.
    >
    > Wiec nie ma co sobie nia d....zaprzatac, bo i tak ma malo zysku w
    > stosunku do innych anten. Chociaz do bliskiego odbioru bedzie dzialac.

    nawet z dużych odległości.
    to jest po prostu dobra antena szerokopasmowa - najlepsza jaką znam.
    yagi to antena kierunkowa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-07-29 10:32:38
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-28 09:56, pawell32 pisze:

    > nawet z dużych odległości.
    > to jest po prostu dobra antena szerokopasmowa - najlepsza jaką znam.
    > yagi to antena kierunkowa.

    Ehh rece opadaja jak czytam te bzdury ta i yagi to anteny kierunkowe,
    yagi im ma mniejszy zysk tym mniejsza kierunkowosc i odwrotnie. Podobnie
    z tym wynalazkiem pewnie jakby dodac kilka direktorow zwiekszyla by sie
    i kierunkowosc a co za tym idzie zysk.

  • 14. Data: 2011-07-29 13:57:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.07.2011 12:32, Arkady pisze:
> [...]
    > yagi im ma mniejszy zysk tym mniejsza kierunkowosc i odwrotnie. Podobnie
    > z tym wynalazkiem pewnie jakby dodac kilka direktorow zwiekszyla by sie

    szkoda komentować, bo dobrze wiadomo, jaki ma szeroki kąt.
    będę wiedział, że moszę Ci tłumaczyć wszystko dosłownie
    i że to nie jest antena dookólna

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 15. Data: 2011-07-29 14:14:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > yagi im ma mniejszy zysk tym mniejsza kierunkowosc i odwrotnie. Podobnie
    > z tym wynalazkiem pewnie jakby dodac kilka direktorow zwiekszyla by sie

    i ja nie napisałem, że nie jest kierunkową - ale szerokopasmową,
    a jak szerokopasmowa ma szeroki kąt.
    będąc precyzyjnym, tak jest kierunkową. nawet dookolna w jakimś stopniu
    też jest kierunkową.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 16. Data: 2011-07-29 14:23:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > i kierunkowosc a co za tym idzie zysk.

    i ja nie napisałem, że nie jest kierunkową - ale szerokopasmową,
    a jak każda szerokopasmowa ma też szeroki kąt.

  • 17. Data: 2011-07-29 14:25:25
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    > nawet dookolna w jakimś stopniu
    >też jest kierunkową.

    No tak, bo odbiera ze wszystkich kierunków. Masło maślane.

    Jingiel

  • 18. Data: 2011-07-29 14:48:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.07.2011 16:25, Jingiel pisze:

    > No tak, bo odbiera ze wszystkich kierunków. Masło maślane.

    no z góry dołu mniej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 19. Data: 2011-07-29 16:04:33
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    > No tak, bo odbiera ze wszystkich kierunków. Masło maślane.

    >no z góry dołu mniej

    No chyba, że w polaryzacji pionowej :-)

    Jingiel

  • 20. Data: 2011-07-31 19:03:00
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 28 Jul 2011 09:56:39 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to jest po prostu dobra antena szerokopasmowa - najlepsza jaką znam.
    >yagi to antena kierunkowa.

    ale tez moze byc szerokopasmowa!

    --
    ThinkXtra