    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Mon, 25 May 2015 18:36:54 +0200

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Od kilkunastu lat używam aparatów na paluszki i od czasu
    > pojawienie się Eneloopów zapomniałem, co to problemy z
    > akumulatorami. Obecnie do dwóch aparatów (małpka i lustrzanka)
    > używam łącznie 3 kompletów paluszków.

    > Błądzisz.

    żeby skały srały

    Paluszków trzeba pilnować, jest ich 2 lub 4 x więcej, aparat jest
    bardziej pękaty i cięższy, trzeba je ponumerować, kupić drogą
    ładowarkę, ktora ich nie zniszczy, po czasie zawsze jeden ma nóżkę
    bardziej niż drugi, trzeba mierzyć multimetrem, odrzucać zgniłe jabłka.

    Do aparatów raczej nie dają paluszków i ładowarek do nich a akumulatory
    dedykowane i ładowarki dają w komplecie (Benq LR100 kosztował 180zł)

    Mam wrażenie że akumulator Li-ion pozwala kilka razy więcej "odpocząć"
    i zrobić jeszcze kilka zdjęć. Na paluszkach było to ze 3 zdjęcia a na
    Li-ion z 10.

    --
    Piter

    Let me see your war face.