  • 1. Data: 2015-05-24 20:44:46
    Temat: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"
    Od: a...@g...com

    witanko
    temat jak wyzej, paluszki AA akumulatorki zasilajace wystarczaja na ok 10 zdjec, bo
    wiadomo taki aparat zre prad. Moze cos w zamian zaproponujecie? czyli np. jakis blok
    akumulatorowy w torbie i kabelek doprowadzajacy 3V napiecia i duzo pradu do aparatu
    fotograficznego.

    pzdr grupem

  • 2. Data: 2015-05-24 20:58:19
    Temat: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2015-05-24 o 20:44, a...@g...com pisze:
> [...]
    akumulatorowy w torbie i kabelek doprowadzajacy 3V napiecia i duzo pradu do aparatu

    Co to za aparat?
    Jeśli jest przystosowany do ogniw AA - 1.5V
    a ty ładujesz mu akumulatorki AA - 1.2V
    to faktycznie może działać kulawo.

    Pozdr.PK.

  • 3. Data: 2015-05-24 21:27:32
    Od: a...@g...com

    problem nie jest w napieciu, bo by nie zadzial aparat, problem jest w tym ze gdy
    akumulatorki byly nowe, mozna bylo zrobic 40 zdjec, gdy sie zestarzaly po 2 latach,
    i byly raczej malo uzywane, mozna zrobic tylko 10 zdjec.

    pzdr

  • 4. Data: 2015-05-24 21:27:57
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

> [...]
    np. jakis
    blok akumulatorowy w torbie i kabelek doprowadzajacy 3V napiecia i duzo

    Żeby poradzić potrzebne są odpowiedzi na co najmniej 4 pytania.
    1. Jaki producent i model aparatu,
    2. jaki producent i model akumulatorków,
    3. ile akumulatorki mają lat i
    4. czym je ładujesz?

    pzdr ciem

  • 5. Data: 2015-05-24 21:30:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a...@g...com pisze tak:

> [...]
    > zaproponujecie? czyli np. jakis blok akumulatorowy w torbie i
    > kabelek doprowadzajacy 3V napiecia i duzo pradu do aparatu

    Przerabiałem już wszelkie możliwe kombinacje i doszedłem do wniosku, że
    jeśli już aparat na paluszki to wiadro paluszków ze sobą lub akumulator
    w plecaku i kabel z 3v.

    Albo aparat na akumulator Li-ion. Mam teraz właśnie taki i nigdy więcej
    nie kupię aparatu na paluszki.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-05-24 22:14:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andgab9,

    Sunday, May 24, 2015, 8:44:46 PM, you wrote:

    > temat jak wyzej, paluszki AA akumulatorki zasilajace wystarczaja na
    > ok 10 zdjec,

    Masz albo popsuty aparat, albo ustawiony na baterie zamiast
    akumulatory albo bardzo tanie akumulatory.

    > bo wiadomo taki aparat zre prad. Moze cos w zamian
    > zaproponujecie? czyli np. jakis blok akumulatorowy w torbie i
    > kabelek doprowadzajacy 3V napiecia i duzo pradu do aparatu fotograficznego.

    Nie lepiej kupić porządne akumulatory i porządną ładowarkę? I
    sprawdzić ustawienia aparatu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-05-24 22:17:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, May 24, 2015, 9:30:42 PM, you wrote:

    > Przerabiałem już wszelkie możliwe kombinacje i doszedłem do wniosku, że
    > jeśli już aparat na paluszki to wiadro paluszków ze sobą lub akumulator
    > w plecaku i kabel z 3v.

    Od kilkunastu lat używam aparatów na paluszki i od czasu pojawienie
    się Eneloopów zapomniałem, co to problemy z akumulatorami. Obecnie do
    dwóch aparatów (małpka i lustrzanka) używam łącznie 3 kompletów
    paluszków.

    > Albo aparat na akumulator Li-ion. Mam teraz właśnie taki i nigdy więcej
    > nie kupię aparatu na paluszki.

    Błądzisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-05-24 22:26:05
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-05-24 o 21:27, a...@g...com pisze:
> [...]
    akumulatorki byly nowe, mozna bylo zrobic 40 zdjec, gdy sie zestarzaly po 2 latach,
    i byly raczej malo uzywane, mozna zrobic tylko 10 zdjec.

    Nadal nie napisałeś czy to akumulatorki 1.2 czy coś innego. Może być że
    działa na świeżo naładowanych akumulatorkach dopóki mają np. 1.3 V, a
    potem już nie działa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2015-05-24 22:38:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-24 o 20:44, a...@g...com pisze:
    > witanko
    > temat jak wyzej, paluszki AA akumulatorki zasilajace wystarczaja na ok 10 zdjec,

    > bo wiadomo taki aparat zre prad.
    Też tak miałem, baterie są za słabe, tylko akumulatorki i to nie byle
    jakie tylko enelopy, kupisz na aledrogo, od tego czasu moje problemy
    z aparatem się skończyły.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2015-05-25 00:34:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    > Nadal nie napisałeś czy to akumulatorki 1.2 czy coś innego. Może być że
    > działa na świeżo naładowanych akumulatorkach dopóki mają np. 1.3 V, a
    > potem już nie działa.

    Albo paluszki są typu "AAA 2000 mAh, za 3 złote na Allegro". Też się
    naciąłem na takie coś i okoliczności były podobne - aparacik robił tylko ok
    10-20 fotek, albo i mniej - i zdychał. Nawet ładowarkę z tego powodu
    rozebrałem (tę słoweńską z prockiem), bo wydawało mi się, że nie dobija, ale
    nie znalazłem żadnego feleru. Aparacik, to Exakta DC350, bardzo poręczne
    badziewko.
    http://archiwumallegro.com.pl/exakta+dc+350+5+mega+p
    ixels-1_2349748654.html
    nie znalazłem lepszych fotek.

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)