  • Data: 2019-03-19 12:49:54
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Marek S w news:q6ovvu$78l$1@node2.news.atman.pl
    > To zrób teraz zdjęcie tą lepszą apką i zapisz z jakością 90. Pewnie żadnej
    > wizualnej różnicy nie będzie :-)

    byc moze nie bedzie. Tym bardziej prawdopodobne, im lepsze parametry sa dla
    "jakosci 100%".

    > Na innej grupie przytoczyłem test z Photoshopa wykazujący coś innego niż
    > piszesz. Jeśli chcesz, to znów to zrobię dla Ciebie. Różnica będzie zerowa
    > a plik 5MB vs 12 MB.
    > Przypuszczam, że może chodzić o coś innego - tego z kolei nie sprawdzałem.

    > W Programie A jakość 80% może być odpowiednikiem 40% w innym.

    o to chodzi. Zakladajac, ze przy rozmowie o jakosci ograniczy sie tylko do
    macierzy kwantyzacji/probkowania, to jasne, ze apps maja chocby to inaczej
    poustawiane dla "wlasnych 100% jakosci".
    ja w gruncie rzeczy szukam w tej sprawie optymalnej app.

    [......]
    > Korzystałem kiedyś z Irfan. Pożegnałem się z tym softem ze względu na jego
    > jakość.

    btw:
    pomijajac fakt oczywistych roznic klas tych softow (rozne zaawansowanie ) -
    co takiego, jesli juz irfan ma jako funkcje, ma jako kiepska funkcje?
    (pomijam temat o tym, czego irfan nie ma :)
    (w codziennych drobiazgach uzywam irfan i dla prostych spraw - nie sadze,
    zeby byl kiepski)