  • Data: 2019-03-27 01:37:57
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-26 o 17:14, 1634Racine pisze:

    > btw:
    > ja w kolorze nie robie w ogole. tylko cz-b. a chocby *wstepna* operacja -->
    > *zaawansowane* sprowadzanie do skali szarosci [czyli nie klawisz i gotowe],
    > to z uwagi na laptop odbywa sie mniej banalnie, najkrocej: wersje, 3-4.
    > Jest
    > ok.

    Tak na marginesie: fotografia b/w jest znacznie trudniejsza od
    kolorowej. Jeśli zrobiłbyś fotkę trzech kolorów: RGB (0A0A0A)
    zawierającą różne kształty, to po zwykłej konwersji na b/W otrzymasz
    jednolite szare tło. Dlatego sporo trzeba się napracować przy konwersji
    na b/w z koloru by otrzymać dobry rezultat.Trzeba wiedzieć, co się chce
    zaakcentować w danym ujęciu i w zależności od decyzji - odpowiednio
    przetwarzać. W przeciwnym razie, Twoje zdjęcia będą jedynie ok i nic więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek