  • Data: 2017-04-28 21:58:09
    Temat: Re: arduino, początki, inny edytor
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:odvsq9$cf4$1@node1.news.atman.pl...
    > Ależ ja się zgadzam, że goto może być nieraz najlepszym wyjściem. Co
    > prawda z przyzwyczajenia nie używam, ale te linki mnie przekonują. Mam też
    > nadzieję, że slawek raczy te linki przeczytać zamiast powtarzać "nie bo
    > nie" :)

    Ja, lekko ironicznie mówiąc, mam takie spojrzenie na to, co przewrotnie
    ilustruje ten wierszyk Krasickiego: (którego też jest wzmianka w stopce)
    https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/wyrok-bajki-
    nowe.html
    Wychodzę z założenia, że mając problem, szukam narzędzia, a jak mam problem
    i JAKIEŚ narzędzia, czasem i tak szukam innego, bo co, jeśli mam wbić gwóźdź
    w ścianę, to szukam młotka, proste, teoretycznie mogę spróbować obcęgami
    uniwersalnymi, jak mają masę, to pewnie nawet wbiją, ale lepiej jednak
    młotkiem. Jak potrzebuję wyciągnąć gwóźdź ze ściany, to sytuacja się
    odwraca... Młotkiem się namęczę (chyba, że to taki przystosowany, to inna
    sprawa), a obcęgami hop, zacisnę, oprę, pociągnę i wyciągnę.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)