    From: Adam Przybyla <a...@r...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: asm jako jezyk elitarny
    Date: Tue, 31 Jan 2012 06:12:56 +0000 (UTC)
    Sender: Adam Przybyla <a...@s...ertel.com.pl>

    Karol Y <k...@o...pl> wrote:

    > Dokładnie, ale największym grzechem który aktualnie widzę, są bardzo
    > duże braki w dobieraniu odpowiednich klas obiektów, tudzież struktur.
    >
    > Ostatnio wpadł mi w ręce program znajomego, który poprzez sieci
    > neuronowe wyliczał przynależności badanych dokumentów (tekstów)
    > do języka.
    >
    > Namiętnie w jednej z pętli - ponieważ potrzebował posortowanej listy -
    > używał List.Sort() co dodanie elementu. Zbiór danych analizował się
    > około 4-5h. To pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy przy
    > pobieżnym przeglądaniu kodu. Zamiana na SortedList (C#) i zakomentowanie
> [...]
    ... jest cos o czym trzeba pamietac, wspolczesne optymalizacje
    kodu wykonywane sa przez kompilator na calym kodzie, zwykle programistom
    nie chce sie az tak dokladnie tego robic i kod asm moze nie byc taki
    optymalny. Algorytmy optymalizacji moga byc poza tym lepsze niz czlowiek,
    mimo wszytsko troche w tej dziedzinie juz wymyslono i lepiej moga one
    rozumiec wszystkie niunase poszczegolnych procesorow. tak, ja tez kiedys
    probowalem optymalizowac kod po uzrodleniu z binarek, przyzznam, wiele lat temu
    bylo to juz trudne, a komplatory caly czas ida do przodu ... Z powazaniem
    Adam Przybyla