-
Data: 2012-01-31 13:50:57
Temat: Re: asm jako jezyk elitarny
Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]bartekltg <b...@g...com> napisał(a):
> W dniu 2012-01-31 11:16, f...@g...pl pisze:
>
> >> Tak, rozmawialiÄšÂmy. DaÄšÂem Ci dobry algorytm dla belki
> >> (2 punkty). Dalej po prostu trzeba zajrzeĂ pod hasÄšÂo
> >> mechanika bryÄšÂy sztywnej.
> >>
> > no costam pamietam ale nie jestem pewien czy to jest
> > dobre rozwiazanie - chodzi mi raczej o fizykalne dorzucenie
>
> Jest dobre.
>
> > pojecia wiecow do ukladu kuleczek poruszanych F=a*m
> > ( takich jak tu http://dl.dropbox.com/u/42887985/circa.zip
> >
> > chodzi o to by rozwiazanie to przkladalo sie bezposrednio
> > ('skalowalo') z ukladu np dwu mas-punktow na dowolna liczbe
>
> No to bryĹa sztywna.
>
> > nie wiem jak to robic choc tez jeszcze zbytnio nie kombinowalem
> >
> > mechanika bryly sztywnej raczej by sie nie skalowaĹa
>
> Bzdury. BryĹa sztywna do tego sĹuĹźy, Ĺźe obsĹuguje
> szeĹcioma parametrami dowolnÄ liczbÄ punktĂłw
> poĹÄ czonych sztywnymi wiÄzami.
>
> > mz bardziej powinienem pokombinowac wersje z tzw 'sprezynkami'
> > czyli joinami postrzeganymi jako poprawki do sil - choc to
> > tez niekoniecznie musi dzilac - tak czy owak bede pewnie probowac
> > za jakis czas
>
> To jest zĹy pomysĹ. Dlaczego, tĹumaczyĹem. Ale to wynika
> z matematyki wiÄc olaĹeĹ;)
>
bartekltg <b...@g...com> napisał(a):
> W dniu 2012-01-31 11:16, f...@g...pl pisze:
>
> >> Tak, rozmawialiÄšÂmy. DaÄšÂem Ci dobry algorytm dla belki
> >> (2 punkty). Dalej po prostu trzeba zajrzeĂ pod hasÄšÂo
> >> mechanika bryÄšÂy sztywnej.
> >>
> > no costam pamietam ale nie jestem pewien czy to jest
> > dobre rozwiazanie - chodzi mi raczej o fizykalne dorzucenie
>
> Jest dobre.
>
> > pojecia wiecow do ukladu kuleczek poruszanych F=a*m
> > ( takich jak tu http://dl.dropbox.com/u/42887985/circa.zip
> >
> > chodzi o to by rozwiazanie to przkladalo sie bezposrednio
> > ('skalowalo') z ukladu np dwu mas-punktow na dowolna liczbe
>
> No to bryĹa sztywna.
>
> > nie wiem jak to robic choc tez jeszcze zbytnio nie kombinowalem
> >
> > mechanika bryly sztywnej raczej by sie nie skalowaĹa
>
> Bzdury. BryĹa sztywna do tego sĹuĹźy, Ĺźe obsĹuguje
> szeĹcioma parametrami dowolnÄ liczbÄ punktĂłw
> poĹÄ czonych sztywnymi wiÄzami.
>
> > mz bardziej powinienem pokombinowac wersje z tzw 'sprezynkami'
> > czyli joinami postrzeganymi jako poprawki do sil - choc to
> > tez niekoniecznie musi dzilac - tak czy owak bede pewnie probowac
> > za jakis czas
>
> To jest zĹy pomysĹ. Dlaczego, tĹumaczyĹem. Ale to wynika
> z matematyki wiÄc olaĹeĹ;)
>
a mozesz przypomniec dlaczego tw zdaniem?
to rozwiazanie (czyli 'sprezynki' - sam chyba zreszta
uzyles tego slowa) wydaje mi sie byc ew bardziej
'skalowalne' (w sensie ilosci przenoszonych
mechanizmow przez symulacje) ew tez latwiejsze,
choc byc moze bardziej prockozerne i mniej 'ostre'
brylasz sztywna to jak ?, mialbym liczyc moment
bezwladnosci i przylozone sily przenosic na srodek
masy i moment obrotowy? - to by bylo duzo roboty
bo potrzebne sa mi tez wzajemne odzialywania takich
okladow pikseli (tj w ramach zwiazanych grup (tutaj
bryl) ale tez i miedz grupami w tym chocby ze sciankami
ekranu- procz tego ew dochodzi problem statyki - a to chyba
nie wyniknelo by samo z rownan - widze po swoim prostym
modelu kulki2d - statyka nie calkiem wynika z praw dynamiki
(tj czesciowo w jakims sensie - musialbym obbadac sprawe )
slowem drugie rozwiazanie wydaje mi sie byc rozwiazaniem
ze spora iloscia roboty gdzie przy pierwszym mozna liczyc
na latwiejsze wyniki uwazam je tez za bardziej naturalne
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.12 14:00 bartekltg
- 31.01.12 14:01
- 31.01.12 14:03 bartekltg
- 31.01.12 14:04 M.M.
- 31.01.12 14:15 A.L.
- 31.01.12 14:17 A.L.
- 31.01.12 14:23
- 31.01.12 14:37 Sławomir Szczyrba
- 31.01.12 15:24 A.L.
- 31.01.12 15:43 Edek
- 31.01.12 17:01 A.L.
- 31.01.12 17:28 Edek
- 31.01.12 18:52 A.L.
- 31.01.12 21:22 Karol Y
- 31.01.12 22:39 M.M.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=