  • Data: 2010-10-18 11:58:08
    Temat: Re: astra II bertone - opinie
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bagno" wrote:
    > Ale czemu ? Kilka tych aut jednak jest. Wszystkie bezwypadkowe i wszystkimi dziadek
    > jezdzil do kosciola !

    Widziałem ostatnia taką, nawet była żółta, tylko niestety nie w całości
    tak samo żółta. Przód był jaśniejżółty od drzwi, które zarazem były
    jaśniejżółte od tylnych błotników. Oczywiście bezwypadeczek, którym
    dziadzio jeździł do kościoła. Dziwnych dziadków mają w niemcowni,
    kupują młodzieżowe, usportowione wersje zwykłych aut, żeby pomykać
    do kościoła i do lidla na zakupy. O_o

    dziadka. I przede wszystkim nie od turasa z autohandlu.

    Pozdrawiam
    .Peeter