  • Data: 2019-03-07 19:03:34
    Temat: Re: automatyka: elektrozawory dwukierunkowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsAA0AD638C1212PanElektronik@localhost.net...

    > no to może musisz dać zawory zwrotne?

    No myślałem tym, ale one zwykle mają jakąś sprężynę
    i wymagają sporej różnicy ciśnień w kierunku pracy aby
    otworzyć zawór zwrotny.
    Jedną z funkcji moich elektrozaworów zaworów jest
    umożliwienie w stanie otwartym swobodne opuszczenie
    przez płyn urządzenia testowanego pod wpływem
    samej grawitacji, i tu ten "check valve" może nie zadziałać.