eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Wed, 2 Feb 2005 12:04:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <ctqc4i$i8c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctj143$g53$1@news.onet.pl> <ctm0ej$otc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctq8ua$8dl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.sawan.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107342290 18700 62.29.161.98 (2 Feb 2005 11:04:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Feb 2005 11:04:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: mateos2
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70634
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ctq8ua$8dl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    >>
    >> to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
    >> zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
    >
    > Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
    > obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
    > tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
    > tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.

    1. Za każdą dobę przerwy w świadczeniu Usługi, Abonentowi przysługuje zwrot
    1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, jeżeli przerwa nie nastąpiła z winy
    Użytkownika.
    2. Użytkownik po zaobserwowaniu przerwy w świadczeniu Usługi lub
    nienależytego jej świadczenia zobowiązany jest do natychmiastowego
    poinformowania o tym komórki organizacyjnej TP S.A. odpowiedzialnej za
    kontakty z klientami.

    Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
    Ad2. zglosiles awarie ?

    --
    Mateo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.02.05 16:21 Olek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: