  • 1. Data: 2005-01-29 01:16:09
    Temat: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przez 3 godziny (22:45 28.01 do 01:55 29.01) nie bylo dostepu z
    InternetDSLi we Wroclawiu do Internetu. Dzialala siec pomiedzy
    DSLami bez wyjscia na zewnatrz. (testowane 3 szt w roznych czesciach
    Wroclawia). U kogos tez?

    p.i.k milczy.

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2005-01-29 07:34:07
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > InternetDSLi we Wroclawiu do Internetu. Dzialala siec pomiedzy
    > DSLami bez wyjscia na zewnatrz. (testowane 3 szt w roznych czesciach

    toc mowili ze kiedys TPNET bedzie wielkim intranetem :)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-01-29 07:56:16
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Wemif napisał(a):
> [...]
    > InternetDSLi we Wroclawiu do Internetu. Dzialala siec pomiedzy
    > DSLami bez wyjscia na zewnatrz. (testowane 3 szt w roznych czesciach

    Wysłali komunikat ciut póżniej niż ty tego posta.

    pozdrawiam,
    D.W.

    --
    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu usun nadmiarowe kropki]

  • 4. Data: 2005-01-29 11:02:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    D.Wesolowski napisał(a):

    > Wysłali komunikat ciut póżniej niż ty tego posta.

    Po czym zaplanowano następną awarię za 10 miesięcy :-P

  • 5. Data: 2005-01-29 15:13:49
    Od: Wemif <w...@p...pl>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > p.i.k milczy.

    Dalej lezy, tem razem od 11:00, to juz ponad 5 godzin, teraz
    to juz nie tylko Wroclaw, ale rowniez np. Dlugoleka, Oborniki.

    Na p.i.k ostatnia informacja z 10:cos ze juz wszystko jest ok.

    p.

  • 6. Data: 2005-01-29 15:32:35
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wemif napisał:

    > Dalej lezy, tem razem od 11:00, to juz ponad 5 godzin, teraz
    > to juz nie tylko Wroclaw, ale rowniez np. Dlugoleka, Oborniki.
    >
    > Na p.i.k ostatnia informacja z 10:cos ze juz wszystko jest ok.

    Infolinia Polpaku - "mamy awarię rutera usługowego"
    O, właśnie napisali na pik.
    --
    Olek

  • 7. Data: 2005-01-29 19:36:11
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> Wemif napisał(a):
> [...]
    > InternetDSLi we Wroclawiu do Internetu. Dzialala siec pomiedzy
    > DSLami bez wyjscia na zewnatrz. (testowane 3 szt w roznych czesciach

    p.i.k już nie milczy... w poniedziałek zapewnie przyjdą do pracy to
    cosik na to poradzą, ew. teraz przeklepują konfiguracje i będa
    obciążać inne routery.

  • 8. Data: 2005-01-29 20:12:27
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Admin TVK Tel-Ka napisał:

    > p.i.k już nie milczy... w poniedziałek zapewnie przyjdą do pracy to
    > cosik na to poradzą, ew. teraz przeklepują konfiguracje i będa
    > obciążać inne routery.

    Czy ten router to takie duże urządzenie, że nie można go wymienić po
    prostu na zapasowy? Dźwig trzeba zamówić ;) i spawacza?
    Czy może czekamy aż przyleci nowy z Niujorku albo innego Paryża?
    Aaaa, wiem, czekamy na pana z serwisu autoryzowanego który naciśnie reset!
    No ale czemu to tak długo trwa?
    --
    Olek

  • 9. Data: 2005-01-29 21:30:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > p.i.k milczy.

    Nooo... ruszylo. No to nie bylo od 22:45 wczoraj, do 22:15 dzis, z kilkoma
    wlaczeniami, 2-3, 4-9, 10:30-11:10.

    p.

  • 10. Data: 2005-01-30 08:20:43
    Od: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
> [...]

    Z tego co mi powiedziano, po tym jak router im padł okazało się,
    że backup również nie działa :-((((((((((
    W nocy przełączyli przez Katowice i teraz tak to działa...
    Czas trwania tej awarii to dla mnie kompletny szok, w tym czasie
    można byłoby postawić i skonfigurować od zera kilka nowych routerów,
    więc zupełnie nie rozumiem dlaczego to tyle trwało....

    > Nooo... ruszylo. No to nie bylo od 22:45 wczoraj, do 22:15 dzis, z kilkoma
    > wlaczeniami, 2-3, 4-9, 10:30-11:10.

    U kogo ruszyło o tego ruszyło.... U mnie znowu trzeba zresetować
    modem, co oznacza specjalny dojazd do klienta... Szkoda słów.

    --
    Tomasz Polus