    From: "Karol" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awarie exatel'a
    Date: Sat, 17 Sep 2005 17:46:13 +0200

    Użytkownik "Konrado5" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dgei4q$bt2$1@news.telbank.pl...
    > Użytkownik "Karol Dudek" <a...@a...time> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że Exatel jest o wiele gorszy od byłego Telbanku I Telenergo.

    Witam.
    Podłącze sie pod ten temat bo problem podobny. Mam dwa Polpaki w dwóch
    róznych lokalizacjach (znaczy jeden podpięty w Łodzi a drugi w Katowicach).
    Problem polega na tym zeby sie dostać na adresy 81.15.196.0 - 81.15.196.255
    ( w RIPE pisze ze podłączone przez Exatel) Dochodzi do 213.172.178.202 i
    dalej ani dudu. Nie zdarza się to często ale własnie w tej chwili "siec
    niedostępna" co to może być ?