  • 1. Data: 2005-09-15 18:11:15
    Temat: awarie exatel'a
    Od: "Karol Dudek" <a...@a...time>

    Ostatnimi czasy (od jakiegoś tygodnia), exatel dość często "szwankuje". Mamy
    awarie po 1.5 godziny w ciągu dnia.

    Pytanie do klientów exatel'a: zauważyliście podobne anomalia?

    --

    Karol Dudek

  • 2. Data: 2005-09-15 18:56:33
    Temat: Re: awarie exatel'a
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    Karol Dudek wrote:

    > Pytanie do klientów exatel'a: zauważyliście podobne anomalia?

    nie

  • 3. Data: 2005-09-15 19:48:16
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Karol Dudek" <a...@a...time> napisał w wiadomości
    > Ostatnimi czasy (od jakiegoś tygodnia), exatel dość często "szwankuje".
    > Mamy awarie po 1.5 godziny w ciągu dnia.
    >
    > Pytanie do klientów exatel'a: zauważyliście podobne anomalia?
    Mój dostawca ma łącze z Exatelu i awarii na łączu nie było już dawno.

  • 4. Data: 2005-09-15 20:15:56
    Od: "Karol Dudek" <a...@a...time>

    Zapomianłem dodać na terenie woj. Łódzkiego..

    --
    Karol Dudek

  • 5. Data: 2005-09-16 13:42:48
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

> [...]
    > Mamy awarie po 1.5 godziny w ciągu dnia.
    >
    > Pytanie do klientów exatel'a: zauważyliście podobne anomalia?

    Słyszałem, że Exatel jest o wiele gorszy od byłego Telbanku I Telenergo.

  • 6. Data: 2005-09-17 15:46:13
    Od: "Karol" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Konrado5" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karol Dudek" <a...@a...time> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że Exatel jest o wiele gorszy od byłego Telbanku I Telenergo.

    Witam.
    Podłącze sie pod ten temat bo problem podobny. Mam dwa Polpaki w dwóch
    róznych lokalizacjach (znaczy jeden podpięty w Łodzi a drugi w Katowicach).
    Problem polega na tym zeby sie dostać na adresy 81.15.196.0 - 81.15.196.255
    ( w RIPE pisze ze podłączone przez Exatel) Dochodzi do 213.172.178.202 i
    dalej ani dudu. Nie zdarza się to często ale własnie w tej chwili "siec
    niedostępna" co to może być ?

  • 7. Data: 2005-09-17 16:19:47
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Karol <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > ( w RIPE pisze ze podłączone przez Exatel) Dochodzi do 213.172.178.202 i
    > dalej ani dudu. Nie zdarza się to często ale własnie w tej chwili "siec

    Problemy w firmie "VERAX Sp. z o.o."? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 8. Data: 2005-09-17 16:23:39
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Karol <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ( w RIPE pisze ze podłączone przez Exatel) Dochodzi do 213.172.178.202 i
    > dalej ani dudu. Nie zdarza się to często ale własnie w tej chwili "siec

    Zmień ISP z TP S.A na innego np. GTS, Netia, Crowley itp. Będzie ci wszystko
    lepiej chodzić :)

  • 9. Data: 2005-09-17 18:10:11
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zmień ISP z TP S.A na innego np. GTS, Netia, Crowley itp. Będzie ci
    > wszystko
    > lepiej chodzić :)
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    ;] Własnie prowadzimy rozmowy z GTS - podobno już są możliwosci - więc - kto
    wie :)