  • 1. Data: 2010-02-03 02:07:05
    Temat: Re: bardzo nietypowe pytanie!!
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hkaj6v$of9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > ciekawości postapiłem wg tych zaleceń i... faktycznie usunięto własciwą,
    > pomyslaną przeze mnie kartę, której nazwę cicho i po polsku
    > wypowiedziałem.
    > Powtórzyłem więc te procedurę i znów sukces. I tak 10 razy z rzędu, za
    > każdym razem powodzenie! Czysty rachunek prawdopodobieństwa pokazuje, że
    > taka przypadkowa zbiezność jest wysoce nieprawdopodobna.
    > Jak zatem tę sztuczkę zrealizowano. Poniewaz w cuda nie wierzę coś to musi
    > miec wspólnego z komputerem, tym bardziej, że autor jest naukowcem-

    Nie trzeba wymawiać nazy karty ani jej zapamiętywać. Rozwiązanie jest proste
    karty nie ma bo to całkiem inne karty.

    Zapisałem sobie 6 kart które byly na początku a potem porównałem z 5 kartami
    które pojawiły się na końcu. Okazało się że żadna karta nie była taka sama.
    Fajna sztuczka.

  • 2. Data: 2010-02-03 02:18:50
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba wymawiać nazy karty ani jej zapamiętywać. Rozwiązanie jest
    > proste karty nie ma bo to całkiem inne karty.

    Brawo. Rzeczywiście w drugim rozdaniu nie ma ani jednej karty z pierwszego.
    Reszta to tylko socjotechnika.

  • 3. Data: 2010-02-03 02:51:39
    Od: "p47" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zapisałem sobie 6 kart które byly na początku a potem porównałem z 5
    > kartami które pojawiły się na końcu. Okazało się że żadna karta nie była

    Gratuluję spostrzegawczości!!!

    Człowiek jest jednak podatny na manipulacje i sugestie, czego zresztą
    proponuję nie zapominac przy lekturze gazet i ogladaniu TV;-)

    p47