  • Data: 2019-02-10 12:59:59
    Temat: Re: bateria dziwne...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Raczej niszczy. A raczej szybciej się zużywa.
    > Baterii szkodzą dwie rzeczy: pełne rozładowywanie i ładowanie do
    > pełna. Możesz ładować przy 20% i odłączać przy 60-80% -- wówczas
    > będzie wieczna.

    Naprawde tak jest?Chodzi mi o to ładowanie do pełna? Jeżeli tak to czy
    mozna jakos ograniczyc pojemnosc ładowania do 80%? Biorac pod uwage
    pojemnosc baterii na poziomie 4000 oraz czeste podłączenie do ładowania w
    samochodzie strata byłaby niewielka :)
    Chocaiz z drugiej strony wymiana baterii to jakies 60-80zł a telefon po 3
    latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec moze nie warto sie
    tym w ogole przejmowac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."