  • 1. Data: 2013-01-30 16:42:27
    Temat: beta rr
    Od: kamil63832 <kamil6383@_NOSPAM_wp.pl>

    witam mam małe pytanie czy kupno d bety rr 50 przerobionej na 80tkę z
    cylindrem top performance się opłaca zgury dziękuje wszystkim za
    odpowiedzi

  • 2. Data: 2013-01-30 16:51:46
    Temat: Re: beta rr
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 15:42:27 +0000 osobnik zwany kamil63832
    napisał:

    > witam mam małe pytanie czy kupno d bety rr 50 przerobionej na 80tkę z
    > cylindrem top performance się opłaca zgury dziękuje wszystkim za
    > odpowiedzi

    witam mam małe pytanie czy kradzież się opłaca zgury dziękuje wszystkim
    za odpowiedzi

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-01-30 17:09:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-30 16:51, masti pisze:

    > witam mam małe pytanie czy kradzież się opłaca zgury dziękuje wszystkim
    > za odpowiedzi

    Zgury odpowiem, że tak. Tylko należy kraść miliony.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-01-30 17:47:29
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Zgury odpowiem, że tak. Tylko należy kraść miliony.

    Kradzież jest grzechem, Nawet milionów (chociaż wtedy mniejszym:)

    Jacenty Zgury

  • 5. Data: 2013-01-31 20:11:36
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-01-30 17:09, Marcin N pisze:

    > Zgury odpowiem, że tak. Tylko należy kraść miliony.
    A jak jebac to ksiezniczki..

    kurwa mac grupa siegnela dna juz dawno a to co sie dzieje od nowego roku
    to dno i metr mulu.

    Ps. Marcin N no offence, to tak przy okazji..

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 6. Data: 2013-02-01 20:58:40
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@S...pl> napisał w wiadomości

    > kurwa mac grupa siegnela dna juz dawno a to co sie dzieje od nowego roku
    > to dno i metr mulu.

    Może faktycznie nie reagować na posty wysyłane ze: "scigacz.pl"
    Powinno pomóc (hope).

    Szymon

  • 7. Data: 2013-02-03 23:45:04
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > Może faktycznie nie reagować na posty wysyłane ze: "scigacz.pl"
    > Powinno pomóc (hope).
    >
    > Szymon

    Oczywiscie.
    Pomoze.