  • 1. Data: 2013-01-23 19:26:47
    Temat: GPZ 1100 ver XJ 900
    Od: Paweł Słomski <p...@w...pl>

    Robię przymiarki do zakupu motocykla.
    Biorę pod uwagę Kawasaki GPZ 1100 i Yamahę XJ 900 Diversion.
    Przeznaczeniem motocykla ma być szeroko rozumiana turystyka.
    Chętnie wysłucham wszelkich za i przeciw.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-23 20:51:04
    Temat: Odp: GPZ 1100 ver XJ 900
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Robię przymiarki do zakupu motocykla.
    > Biorę pod uwagę Kawasaki GPZ 1100 i Yamahę XJ 900 Diversion.
    > Przeznaczeniem motocykla ma być szeroko rozumiana turystyka.
    > Chętnie wysłucham wszelkich za i przeciw.

    Więc tak - turystyka piękna rzecz. To za. Niestety, troche kasy wyszarpie z
    sakiewki - to przeciw. ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    moja kaszaneczki na zimowe wieczory:
    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?q=palnik

  • 3. Data: 2013-01-24 09:07:35
    Temat: Re: GPZ 1100 ver XJ 900
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.

    W dniu 2013-01-23 19:26, Paweł Słomski pisze:
    > Robię przymiarki do zakupu motocykla.

    Gratz. A jeździłeś już jakimś ?

    > Biorę pod uwagę Kawasaki GPZ 1100 i Yamahę XJ 900 Diversion.
    > Przeznaczeniem motocykla ma być szeroko rozumiana turystyka.
    > Chętnie wysłucham wszelkich za i przeciw.

    Oba ciężkie, Yamaha znacznie popularniejsza i trwalsza, do tego pędzona
    kardanem. Mniej plastików do psucia, pozycja bardziej odprężona.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2013-01-24 11:39:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 09:07, Magic pisze:
    > Witek.

    > Gratz. A jeździłeś już jakimś ?

    > Oba ciężkie, Yamaha znacznie popularniejsza i trwalsza, do tego pędzona
    > kardanem. Mniej plastików do psucia, pozycja bardziej odprężona.

    Zapomniales o panewce w Kawasaki

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-01-26 14:32:26
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oba ciężkie, Yamaha znacznie popularniejsza i trwalsza, do tego pędzona
    > kardanem. Mniej plastików do psucia, pozycja bardziej odprężona.

    Mam taką XJotę. W sumie bardzo porządny wół roboczy.
    Po 65 tys. przebiegu załatwiłem w Alpach dwójkę. Dojechałem
    ale jak się pocisnęło to "wylatała". Wymienione koła dwójki,
    trójki i popychacz. Oprócz tego wymieniłem łożyska w główce
    ramy, łożyska w wahaczu. I motong jak nowy.
    Jak jadę wg przepisów to spalanie schodzi poniżej 5/100km,
    bez względu na obciążenie. Niektórzy mówią, że trudno się
    prowadzi. Czy ja wiem? Jakoś daję radę :-)
    I póki co nie zmieniam bo i na co? W moim przypadku
    tylko Pan Europa zostaje. Ale to może kiedyś.

    Szymon

  • 6. Data: 2013-01-27 14:29:08
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Paweł Słomski" napisal...

    > Robię przymiarki do zakupu motocykla.
    > Biorę pod uwagę Kawasaki GPZ 1100 i Yamahę XJ 900 Diversion.
    > Przeznaczeniem motocykla ma być szeroko rozumiana turystyka.
    > Chętnie wysłucham wszelkich za i przeciw.

    Z tych dwoch bym bral XJ, choc pewnie glownie przez sentyment.

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm 900

  • 7. Data: 2013-01-28 08:41:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Szymon Machel napisał(a):
    > Po 65 tys. przebiegu załatwiłem w Alpach dwójkę.

    Miales ja od nowosci? Katowana byla ze skrzynia poszla, czy co?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2013-01-28 16:11:05
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Miales ja od nowosci? Katowana byla ze skrzynia poszla, czy co?

    Nie, Nabyłem ją jak miała ok. 55tys. Ale przyjechała
    ze Szwajcarii. Tam jeździła 10 lat. W sumie same górki.
    W tych Alpach (po drodze Węgry, Chorwacja, Słowenia,
    potem Dolomity) była bardzo załadowana. Ja ponad 120 :)
    trzy kufry i 70 litrowy wór. Miałem kompletny "zestaw biwakowy".
    Kilkaset "agrafek" pod górę dało radę.Jeszcze trochę po powrocie
    pojeździłem i nastała konieczność wymiany :-(

    Szymon

  • 9. Data: 2013-01-29 22:33:06
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-01-28 16:11, Szymon Machel pisze:

    > Nie, Nabyłem ją jak miała ok. 55tys. Ale przyjechała
    > ze Szwajcarii. Tam jeździła 10 lat. W sumie same górki.
    > pojeździłem i nastała konieczność wymiany :-(

    Nie wiem, ale mam wrazenie, ze nie zrozumiales pytania Amila ;)

    Moze jednak miala troche wiecej, niz Ci sie wydaje albo bogata przeszlosc?

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 10. Data: 2013-01-30 08:59:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tomek Wozniakowski napisał(a):
    > Moze jednak miala troche wiecej, niz Ci sie wydaje albo bogata przeszlosc?

    No raczej, taki przebieg w XJ900 to dotarcie wlasciwie, nie slyszalem o
    padnietej skrzyni w tym modelu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead