  • 1. Data: 2013-01-25 11:20:57
    Temat: ubezpieczenie
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Mam pytanie o poradę jak najdogodniej (dla mnie) przepisać ubezpieczenie.
    Zakupiłem motocykl z ubezpieczeniem (poprzedni właściciel przedłużył
    kilka dni przed sprzedażą).
    Mija rok od kupna więc muszę opłacić kontynuację.

    Zdaje się, że poprzedni właściciel miał dość atrakcyjną ofertę, czy
    możliwa jest zmiana osoby opłacającej ubezpieczenie bez zmiany oferty?
    Ubezpieczyciel to Link 4.

    Zapewne tak się nie da ale spytać warto.
    Dla mnie propozycje maja sporo gorszą, nigdy dotąd nie ubezpieczałem
    żadnego pojazdu samodzielnie.

    mp.

  • 2. Data: 2013-01-25 11:25:38
    Temat: Re: ubezpieczenie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Jan 2013 11:20:57 +0100 osobnik zwany Michał Pysz
    napisał:

> [...]
    >
    > Zapewne tak się nie da ale spytać warto. Dla mnie propozycje maja sporo
    > gorszą, nigdy dotąd nie ubezpieczałem żadnego pojazdu samodzielnie.

    sam sobie odpowiedziałeś. Jaki inters ma ubezpieczyciel by dawać Ci
    ofertę ze zniżkami innej osoby?

    Jak to tylko OC na moto to sprawdź Wartę i PZU

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-01-25 11:43:56
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2013-01-25 11:25, masti pisze:

    > sam sobie odpowiedziałeś. Jaki inters ma ubezpieczyciel by dawać Ci
    > ofertę ze zniżkami innej osoby?
    >
    > Jak to tylko OC na moto to sprawdź Wartę i PZU

    PZU czyste OC kosztuje 160zł w Link4 cały pakiet (OC + kluczki + NNW +
    assistance) kosztował dotychczasowego właściciela 130zł.

    Więc różnica w sumie spora.

    mp.

  • 4. Data: 2013-01-25 12:03:27
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > sam sobie odpowiedziałeś. Jaki inters ma ubezpieczyciel by dawać Ci
    > ofertę ze zniżkami innej osoby?
    >
    > Jak to tylko OC na moto to sprawdź Wartę i PZU

    Zadzwoniłem do link4 i dostałem całkiem dobrą ofertę (znacznie lepszą
    niż jak dzwoniłem pół roku temu)
    122zł za OC + NNW + assistance

    więc temat nieaktualny

    mp.

  • 5. Data: 2013-01-25 14:41:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 12:03, Michał Pysz pisze:

    > Zadzwoniłem do link4 i dostałem całkiem dobrą ofertę (znacznie lepszą
    > niż jak dzwoniłem pół roku temu)
    > 122zł za OC + NNW + assistance
    >
    > więc temat nieaktualny
    >
    > mp.

    Czyli zapamietaj na przyszlosc: Najpierw zapytaj u zrodla a dopiero
    potem uzywaj internetu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!