    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: bezczelnosc pracownika tkt
    Date: Sun, 15 Oct 2006 14:44:02 +0200

    aaa napisał(a):
    > troche ntg, ale moze komus da do myslenia.

    [ciach]
    Potwierdzam.
    W jednej lokalizacji mam TDI drugi rok.
    Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
    cholernie często wieszał na amen.
    Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
    - Planet. Po prostu ROTFL. Ten modem z kolei trzeba resetować jeszcze
    częściej bo po paru dniach pracy spada transfer, gubi większość pakietów
    tak, że nie da się wysłać kilku megowego maila.
    Na szczęście umowa na czas określony 1 roku, kończy się w maju.
    Wiedziałem, że na 2 letnią lojalkę w TKT nie można sobie pozwolić bo o
    ile handlowców jakby rozgarniętych mają to obsługa techniczna jest taka,
    jak przedpiśca to przedstawił.
    Wszystko co państwowe trzeba zaorać bo nigdy nie zacznie normalnie
    funkcjonować.
    --
    Olek