  • Data: 2019-10-11 10:14:46
    Temat: Re: bf214
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Kanał 2 może był i fajny, ale za Bieruta, kiedy rozkręcano telewizję
    >w Polsce. Fajny, bo częstotliwość na tyle niska, że łatwa do
    >opanowania.
    >Tu zalety się kończą, bo ze względu na odbicia, w mieście transmisja
    >wygląda słabo. Więc kiedy się tylko dało, w Warszawie ustanowiono
    >drugi nadajnik, na UHF. Obraz zdecydowanie lepszy. Ale ten pierwszy
    >trzymano dokąd tylko było można.

    Ja tak pamietam, ze we Wroclawiu to one konkurowaly jakosciowo i
    trudno powiedziec ktory lepszy/gorszy.

    Oczywiscie wiele zalezy od warunkow - ja akurat mam widok na inny
    budynek, jak sie zbiorcza popsula to zainstalowalem wlasna antene ...
    i kiedys sie poczulem jak w kreskowce.
    Obracam antene, a na ekranie obraz sie przesuwa.
    Stacji przybywalo, coraz trudniej bylo antene ustawic ... kablowka
    dobra jest.
    Choc kiedys mnie cenami wk*, ale spoldzielnia nie zamierza juz azarta
    naprawiac :-(

    U rodzicow z kolei na ekranie bylo dobrze widoczne echo przesuniete o
    ok 1/3 ekranu, 20us, 6km roznicy drog ... i ciekawilo mnie bardzo co
    to tak odbija

    J.