  • Data: 2019-10-14 13:25:50
    Temat: Re: bf214
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Nie wiem czy w ogóle był w sprzedaży jakiś lampowy odbiornik z
    >lampową
    >głowicą UHF. Rubin odbieral UHF, ale to co innego.

    Potem jednak tv odbieraly ... juz tranzystorowo lampowe ?
    Ale tu prawdziwe w.cz. i tranzystory nie siegala :-)

    rt=30
    9

    >Indukcyjne też bywało. Lampowe radio z lat pięćdziesiątych, jakie
    >mieliśmy w domu, miało głowicę UKF (88-108MHz) strojoną indukcyjnie.

    Pamietam opisy radia samochodowego .. Wiraż ?
    Strojenie indukcyjne, programator mechaniczny ...

    Ale UHF to jednak sporo wiecej i juz cewka nie ma kilku zwojow drutu
    :-)
    Co prawda jakims slizgaczem mozna by i ten jeden kawalek regulowac.

    J.