  • 1. Data: 2010-01-29 15:30:49
    Temat: Re: bios nagrywarki - problem
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2010-01-28 23:56, Animka pisze:

    > A z Twoja ortografia dobrze?

    A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
    ("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora
    wątku odpisujesz komuś innemu.

  • 2. Data: 2010-01-29 16:18:47
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Piotr "Charvel" Majka nabazgrału:

    > A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
    > ("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując
    > autora wątku odpisujesz komuś innemu.

    Ten ktoś inny rzucił stwierdzeniem, że wątkodawcy ortografia się
    przypomniała. Problem w tym, że to ciągle stokrotkografia.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2010-01-29 17:05:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-01-29 16:30, Piotr "Charvel" Majka pisze:

    > A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
    > ("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora
    > wątku odpisujesz komuś innemu.

    Pochwalił tego człowieka za nierobienie byków, a nie zauważył byka
    "przywrucić", czyli sam nie wiedział, że to byk.
    Jeszcze nie jasne?

    --
    animka