  • 1. Data: 2009-10-29 06:43:44
    Temat: blokada autostrady A4 - wykroczenia
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    Takiego maila przed chwila dostalem:

    "Drodzy motocyklisci,

    Z informacji jakie docieraja do nas w zwiazku z tzw. blokada przez
    motocyklistow autoastrady A4, wynika iz firma
    STALEXPORT operator audostrady ma zamiar kierowac zawiadomienia o
    "popelnionych wykroczeniach".

    Fundacja nasza oferuje bezplatna pomoc prawna wszystkim motocyklistom,
    ktorzy zmuszeni beda w zwiazku z w/w akcja
    stawic sie przed organami scigania czy organami wymiaru
    sprawiedliwosci.

    Prosimy o przeslanie informacji do osob zainteresowanych, a takze
    umieszczenia jej na forach internetowych.
    Prosimy zainteresowanych motocyklistow o kontakt z nasza fundacja.

    Kontakt do fundacji
    f...@m...pl
    T: 74/8321722"

    Jakby ktos potrzebowal...

  • 2. Data: 2009-10-29 08:27:04
    Temat: Re: blokada autostrady A4 - wykroczenia
    Od: Arni <a...@N...spam>

    scibor1 pisze:
    > Kontakt do fundacji
    > f...@m...pl
    > T: 74/8321722"

    słynne Kwietnie (K+K)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-10-29 13:53:14
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    "Spółka Stalexport Autostrada Małopolska SA zastanawia się podobno
    nad zaskarżeniem do sądu motocyklistów, protestujących przeciwko
    zbyt wysokim, ich zdaniem, opłatom za przejazd A-4.
    Chodzi o to, że płacąc jednogroszowymi monetami, tamowali ruch.
    Byłby to proces precedensowy i z pewnością ciekawy. Oto wykonawca
    usługi oskarża klienta, że zapłacił mu za tę usługę w niewygodny
    dla usługodawcy sposób."

    :)

    --
    pozdr
    janku

  • 4. Data: 2009-10-29 16:36:58
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Oct 2009 13:53:14 +0000 (UTC), " " <j...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >zbyt wysokim, ich zdaniem, opłatom za przejazd A-4.
    >Chodzi o to, że płacąc jednogroszowymi monetami, tamowali ruch.

    Na razie to jeden ktos odmowil przyjecia za tamowanie ruchu, co
    spowodowalo skierowanie sprawy do sadu grodzkiego (i zapewne mocne
    wkurwienie polucjanta ze mu sie nie dal wyruchac). Poki co wszystkie
    komentarze prawnikow mowia ze nie bardzo da sie skazac za placenie
    jednogroszowkami, no ale wiadomo, sedzina moze miec akurat peemesa
    albo byc po prostu niedopchnieta.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-10-29 19:26:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    j...@N...gazeta.pl pisze:
    > "Spółka Stalexport Autostrada Małopolska SA zastanawia się podobno
    (...)

    Za Wyobrczą:
    "(...)
    Według przedstawicieli śląskiej drogówki płacenie groszami karze
    podlegać jednak nie powinno. "Nawet grosz to jest nominał, stąd płacenie
    w taki a nie inny sposób nie narusza przepisów Prawa o Ruchu Drogowym".
    (...)"

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 6. Data: 2009-10-29 20:00:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Oct 2009 20:26:46 +0100, osobnik zwany Don Pedro
    wystukał:

> [...]
    > podlegać jednak nie powinno. "Nawet grosz to jest nominał, stąd płacenie
    > w taki a nie inny sposób nie narusza przepisów Prawa o Ruchu Drogowym".

    ciekawe jakby chcieli uzasadnić, że płacenie oficjalnym środkiem
    płatniczym jest wykroczeniem? Może dopiszą do regulaminu punkt, żę opłata
    ma nastąpic w czasie nie dłuższym niż ... :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2009-10-30 15:24:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >ciekawe jakby chcieli uzasadnić, że płacenie oficjalnym środkiem
    >płatniczym jest wykroczeniem? Może dopiszą do regulaminu punkt, żę opłata
    >ma nastąpic w czasie nie dłuższym niż ... :)

    Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia się podobno
    nad zaskarżeniem do sądu..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego
    a nie karnego.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2009-10-30 15:37:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Oct 2009 16:24:59 +0100, osobnik zwany Jacot
    wystukał:

    > Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia się podobno nad
    > zaskarżeniem do sądu..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego a nie
    > karnego.

    w sumie fakt, ale nadal nie widzę podstawy

  • 9. Data: 2009-10-30 17:41:21
    Od: n...@s...com

    On Fri, 30 Oct 2009 16:24:59 +0100, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia się podobno
    >nad zaskarżeniem do sądu..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego
    >a nie karnego.

    W radyju z kontekstu wychodzilo ze zastanawiaja sie nad kierowaniem
    wnioskow o ukaranie w przyszlosci za pszyszle wykroczenia. Innymi
    slowy mozna to ujac poprzez staropolskie 'jak was tu jeszcze raz
    zobacze, to wam nogi z dupy powyrywam!'

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-10-30 22:27:12
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

> [...]
    >wnioskow o ukaranie w przyszlosci za pszyszle wykroczenia. Innymi
    >slowy mozna to ujac poprzez staropolskie 'jak was tu jeszcze raz

    A na takie okolicznosc to ja sie tylko zastanawiam, czy taki adresat
    tych wszystkich wnioskow nie oskarzylby hurtem wnioskujacego o celowe
    utrudnianie pracy wymiaru czy tam organow;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10