eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipblokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony › Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Date: Thu, 10 Dec 2009 14:06:53 +0000 (UTC)
    Organization: "TENSOR ap"
    Lines: 31
    Message-ID: <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    References: <hfb0va$sib$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <hfbeoc$m31$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <hfbmcg$lte$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <p...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.tensor.gdynia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1260454013 1353 213.192.64.34 (10 Dec 2009 14:06:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Dec 2009 14:06:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (FreeBSD/7.2-RELEASE (i386))
    Cache-Post-Path: serwer.tensor.gdynia.pl!u...@w...tensor.gdynia.pl
    X-Cache: nntpcache 3.0.2 (see http://www.nntpcache.com/)
    Cache-Post-Path: serwer.tensor.gdynia.pl!u...@w...tensor.gdynia.pl
    X-Cache: nntpcache 3.0.2 (see http://www.nntpcache.com/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:91865
    [ ukryj nagłówki ]

    >>pisał że usłyszał to samo. Więc 5 konsultantów.
    >
    > Ja robiłem eksperyment - zresztą pisałem tu o tym - dzwoniąc
    > dwukrotnie i moge potwierdzić że w obu przypadkach usłyszałem że nei
    > da rady wyłaczyć blokady i że "wszyscy oparatorzy to blokują".

    Jak słyszał Pan w moim nagraniu, tu nawet nie jest sprawa że "nie dadzą
    rady" bo to by było po prostu że nie umieją. Było że "blokada jest
    przymusowa", i to potwierdzili.

    I tu jest cały problem. Gdyby blokada była zdejmowalna po jednym telefonie
    byłoby po sprawie. Mogliby też wcześniej polecać stosowanie innego portu do
    komunikacji z serwerem poczty, ale jeśli klient mówi zdjąć to zdjąć.

    > Operator infolinii TPSA działa według otzrymanego drzewka pytań i
    > odpowiedzi - sam z siebie nie dodaje właściwie nic poza to co miał na
    > szkoleniach i co widzi na ekranei komputera jako pomoc na konkretne
    > pytania jakie zadaje.

    Wydaje mi się, że nie może nawet wychodzić poza to a jeśli już to ostrożnie,
    inaczej straci pracę.

    > Mam pojęcie jak dział call center od drugiej
    > strony - w swojej dorobku zawodowym mam prace przez 4 lata w dziale IT
    > (takze jako jego szef) jednego z operatorów call-center. Dzieki temiu

    Ciesze się że ma już Pan teraz inną pracę. Pan z pewnością też.

    > w 30 sekund potrafię spłaciwć wszelkich akwizytorów dzwoniących do

    Ja potrafie w jedną sekundę. odkładam słuchawkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: