  • 1. Data: 2009-12-01 07:21:57
    Temat: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    właśnie zaczęli dzwonić klienci koło 7.00, że nie mogą wysłać poczty. A
    jeszcze o 6 z minutami mogło. Oczywiście żaden nie skojarzył, że to ich
    dostawca coś zmienił i ich o tym poinformował wcześniej ...

    wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 2. Data: 2009-12-01 07:57:15
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi wrote:
> [...]
    > jeszcze o 6 z minutami mogło. Oczywiście żaden nie skojarzył, że to ich
    > dostawca coś zmienił i ich o tym poinformował wcześniej ...

    Czytasz makulaturę przysyłaną z gazowni? Ja nie :-)

  • 3. Data: 2009-12-01 09:08:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hf2i8t$dba$1@news.onet.pl...

    > Czytasz makulaturę przysyłaną z gazowni? Ja nie :-)

    I jeszcze Cie nie odcieli?

  • 4. Data: 2009-12-01 09:44:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 08:21:57 +0100, crazy bejbi napisał(a):

> [...]
    > jeszcze o 6 z minutami mogło. Oczywiście żaden nie skojarzył, że to ich
    > dostawca coś zmienił i ich o tym poinformował wcześniej ...

    Ano dzwonią, zaglądasz do logu a tu pusto i dopiero po chwili załapujesz,
    że:
    "pierwszy grudnia już niedługo radzą małpy jedna z drugą, myślą, drapią
    się po głowach, jak tu kawał przygotować" ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-12-01 10:45:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ghost napisał(a):

    > I jeszcze Cie nie odcieli?

    Pewnie nie odpalal dawno 25 kurka ;P

    j.

  • 6. Data: 2009-12-01 11:10:03
    Od: "Rafał \"R@V\" Prasał" <r...@g...com>

    Ghost pisze:

    > I jeszcze Cie nie odcieli?

    a dlaczegóż, mieliby to zrobić ;]. Jeśli rachunek zostaje opłacony?

    A jeśli coś złego się z instalacją dzieje, to Panowie sami podczas
    sprawdzania takowej mówią, że np Pojawimy się za 2 tygodnie i odetniemy
    instalację jeśli to, to i to nie zostanie zrobione/naprawione.

    Rafał Prasał.

  • 7. Data: 2009-12-01 11:17:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"R@V\" Prasał"" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hf2ti7$fcr$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > a dlaczegóż, mieliby to zrobić ;]. Jeśli rachunek zostaje opłacony?

    O ile ma automata zalozonego, ale wowczas to jeszcze wieksza glupota nie
    czytac rachunkow.

  • 8. Data: 2009-12-01 11:26:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > "pierwszy grudnia już niedługo radzą małpy jedna z drugą, myślą, drapią
    > się po głowach, jak tu kawał przygotować" ;)

    A do mnie pecety z neo nadal pukaja na port 25...

    MJ

  • 9. Data: 2009-12-01 11:29:58
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Tue, 1 Dec 2009 12:17:51 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >O ile ma automata zalozonego, ale wowczas to jeszcze wieksza glupota nie
    >czytac rachunkow.

    coś się ostatnio nie bawia we wciskanie ludziom na siłe automatów do
    płacenia za rachunki, aczkolwiek był okres że usiłowali wciskać
    polecenie zapłaty zaczynając rozmowę od "widze że Pan opłaca rachunki
    gotówką", a może by Pan chciał aktywować opcje polegającą na tym, że
    Pańska kasa z Pańskiego konta znika w sposób automagiczny :P

  • 10. Data: 2009-12-01 11:48:38
    Od: Wojtek Dziubiński <w...@g...com>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 12:26:14 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > A do mnie pecety z neo nadal pukaja na port 25...

    To pewnie Ci, co sobie zostawili otwarte 25. Na te ich serwery pocztowe
    na neostradzie.

    Wojtek Dziubinski
    aquaz.eu