    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Date: Thu, 10 Dec 2009 14:34:40 +0000 (UTC)
    <d...@4...com>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 09:45:23 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
    > Ostre stwierdzenie. Tyle że częsciowo nieprawdziwe. Np. moi rodzice
    > czy teściowie. Net dla nich to mail, WWW i VoIP. Komp skonfigurowany
    > przeze mnie. Firewall i antywirus regularnie aktualizowany. Jako
    ^^^^^^^^^^^

    Czyli sami tego nie konfigurowali. Ergo - jeśli coś przestanie im działać,
    to zadzwonią do Ciebie. Czyli nie ma problemu pt. "będą pozostawieni na
    pastwę losu". Natomiast gdyby to były osoby, których szczytem możliwości
    było ustawienie outlooka krok po kroku według screenshotów pokazanych na
    stronie onetu, to spokojnie można stwierdzić że niedługo będą rozsyłali spam.

    > pomocy. W tym wypadku akurat mnie bezpłatnie i zdalnie - bo
    > przewidziałem rózne sytuacje i mam zdalny dostęp do ich komputerów.
    > Ktoś kto nie ma infomtyka/kogoś kumatego za darmo zapłaci.

    Znasz REALNĄ sytuację, gdzie ktoś zatrudni informatyka do ustawienia poczty?
    Bo jakoś ja przez wiele lat ani razu się z tym nie spotkałem. Nie jestem w
    stanie sobie wyobrazić sytuacji, w której jakikolwiek informatyk zamiast
    przekazać przez telefon co mają zrobić pojechałby do takiego klienta
    WYŁĄCZNIE w tym celu - zawsze to będzie jakiś mniej lub bardziej
    zaprzyjaźniony "pan kazek" który albo im zrobił stronę, albo od czasu do
    czasu przychodzi odwirusować komputery itp. Każda większa firma za to ma już
    etatowego "informatyka" który spokojnie zrobi to co trzeba.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944