  • Data: 2015-04-29 01:25:23
    Temat: Re: blokowanie reklam tv
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:mhomfr$l4d$1@mx1.internetia.pl...

    > Bo i nie jest, np dają blok reklam,potem zapowiedzi i znowu blok.
    > W tych zapowiedziach programów loga nie wyłączają najczęściej wiec i tak
    > śmietnik przejdzie.
    > ---
    > To autoreklama. Jednak zupełnie coś innego niż reklama. Kto inny płaci.

    Ale myślę, że jakby się sprężyć, to dało by się wyłowić, czy po pojawieniu
    się loga idzie dalej część reklamowa, czy już właściwy
    film/program/widowisko, kosztem niewielkiego może, parusekundowego
    opóźnienia, zanalizować, czy zgrywają się klatki przed i po... Ale to już
    "matematyka wyższa", zresztą, same zapowiedzi, aż tak bardzo nie wkurwiają.

    > Ty pisałeś o nagrywaniu filmów a nie ja. Ja pisałem o usłudze eliminowania
    > reklam z emisji a myślałem o dodatkowym sygnale towarzyszącym emisji. Lat
    > temu .... jak karty tunerów telewizyjnych były popularne.

    Taki numer, to raczej byłby strzał w stopę, a przynajmniej byciem sędzią we
    własnej sprawie. Już były planowane takie rzeczy, czytałem tak dawno, że nie
    pamiętam, jak to miało być rozkminione, rzeczywiście chyba jakiś dodatkowy
    sygnał, albo jakieś inne kryteria, zaszyte nieco podprogowo, że człowiekowi
    umknie, albo mignie i nie przeszkodzi, a aparat wykryje i zrobi, co trzeba,
    w każdym razie nie było to chyba takie "wprost".

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)