  • Data: 2012-08-11 08:00:39
    Temat: Re: bud?ety
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-11, adamschodowy <a...@g...pl> wrote:
    > cos w rodzaju ogame zaje?o 15 roboczo-osobo-miesiecy i kosztowa?o 70k (bez
    > biura, pr?du i mineralki). od za?o?en po dokumentacje.

    Och tylko nie roboczo-osobo-miesiące!

    Skąd te dane?

    Tak czy siak: te 70k jest także bez: specjalnego designu, promocji
    i know-how, a te trzy elementy kosztują więcej niż praca programistów.

    BTW: Ostatnio czytałem na usenecie, że każdy administrator musi znać
    historycznie ważne oprogramowanie z branży. Czy każdy programista
    powinien umieć ustawić kodowanie postów? :P

    pozdrawiam,
    PK