  • Data: 2014-04-27 11:00:30
    Temat: Re: było?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Przepis na który się powoływałeś nie mówi nic o ruchu poprzecznym.
    > Kombinuj dalej.

    Wybacz ale ja naprawdę nie mam pojęcia o czym Ty piszesz.
    Skąd takie wyłączenia?

    > [ciach]

    > Zgubiłeś się. Chodziło o hipotetyczną sytuację, w której cwaniak
    > ominąłby kilka samochodów zatoru jadąc przez posesję (stację).

    Coraz lepiej...
    A jakby przy okazji oszukiwał fiskusa to już w ogóle trzeba mu blokować
    wyjazd. Nie dopisuj jakiś niestworzonych historii, żeby usprawiedliwić
    chama.
    Chociaz czytając Twoje posty jest to zrozumiałe...
    Parafrazując to co kiedyś napisałeś: zapewne filmujący po prostu postanowił
    gówno nazwać gównem. A że akurat gównem okazało się być jego zachowanie...