    From: ? on the tree because the monkeys are hunted ?
    <s...@s...usraelskiej.kutasowki.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: cHuaWail Y6 2019
    Date: Sat, 28 Sep 2019 02:21:40 +0200
    Sender: s...@s...usraelskiej.kutasowki.world.net
    <2...@g...com>
    <6ka3ekx0xuc5$.alr30ucia3d1$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <5d84bb2d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8788f4$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7ao201wgncl$.1q7e509l5djeo.dlg@40tude.net>
    <5d8e649f$0$537$65785112@news.neostrada.pl>

    On 27.09.2019 21:35:45, LordBluzg(R) writes in

    > Chuj, mnie obchodzi jak on pisz sam do siebie. Tutaj pisze do NAS.
    > Zupełnie tak samo, jakbyśmy byli w knajpie a on by przyłaził w buciorach
    > ujebanych końskim gównem we flanelowej koszuli nie pranej od miesięcy i
    > każdemu z nas podtykałby pod nos swoje pierdzące dupsko...i gówno mnie
    > obchodzi czy mówiłby przy tym jakieś mądre rzeczy :>

    Obojetnie; bedac urznietym; czy nacpanym,
    *nie* da sie inaczj odpowiedziec; innymi
    slowy *ZUPELNA* *RACJA!*

    Ale jest jedno "ale" (co jest pozytywna
    strona inteSmietnika) nie przenosi SMRODU...

    CHUJow nie brakuje a szczegolnie w systemach
    hien kapitalistycznych, DURNIOW a wlasciwie
    MONGOloidow jest wiecej jak 70% na calym
    swiecie!

    Nie sposob zauwazyc, ze jestes aktywny np:
    na polityka, warto abys znal twarde
    argumenty anty USrael'skie, linki cytuje
    ponizej...

    http://bit.ly/2luAXtO

    http://bit.ly/2XH0SMR

    http://bit.ly/2mXBFjI